جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

فراخوان واریز وجه فروش و پیش فروش سورن پلاس دوگانه‌سوز

24 مهر 1403
فراخوان واریز وجه فروش و پیش فروش سورن پلاس دوگانه‌سوز

ایران خودرو به متقاضیان خرید سورن پلاس با موتور EF7 پایه گازسوز که در سامانه یکپارچه با اولویت تابستان ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند، اعلام کرد که فرصت جدیدی برای واریز وجه فراهم شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این افراد می‌توانند از تاریخ اعلام شده و طی مدت ۱۰ روز، به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کرده و مراحل واریز وجه خود را تکمیل کنند.

به گزارش بانک اول در این اطلاعیه آمده است که پیامک اطلاع‌رسانی برای فعال‌سازی بخشنامه و آغاز فرآیند واریز وجه، از سوی ایران خودرو به ثبت‌نام‌کنندگان ارسال خواهد شد. پس از دریافت این پیامک، متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت مذکور، فرآیند پرداخت مبلغ قابل واریز را انجام دهند.

جزئیات و شرایط فروش و پیش فروش سورن پلاس دوگانه‌سوز

در بخشنامه جدید، فروش سورن پلاس با موتور EF7 پایه گازسوز در دو نوع فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش ارائه شده است. در طرح فروش فوق‌العاده برنامه فروش ۱۱۰۵۷۷ مبلغ قابل واریز ۴۹۸,۴۲۹,۹۰۰ تومان و موعد تحویل ۹۰ روزه اعلام شده است.

در طرح پیش‌فروش ۱۱۰۵۷۸ مبلغ قابل واریز 249,214,900 تومان موعد تحویل اسفند ۱۴۰۳ اعلام شده است.

جدول فراخوان واریز وجه فروش و پیش فروش سورن پلاس دوگانه‌سوز ویژه مهر ۱۴۰۳

خودرو نوع فروش مبلغ قابل واریز (تومان) موعد تحویل
سورن پلاس با موتور EF7 پایه گازسوز فروش فوق العاده ۴۹۸,۴۲۹,۹۰۰ ۹۰ روزه
سورن پلاس با موتور EF7 پایه گازسوز پیش فروش ۲۴۹,۲۱۴,۹۰۰ اسفند ۱۴۰۳

خودرو بانک

اخبار مرتبط
متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مشمول ضوابط خرید نکردن ۴۸ ماه گذشته در طرح‌های عادی و داشتن پلاک فعال نیستند لذا، مادران مشمول این قانون، حق انتخاب یک خودرو را دارند، اما کسانی که قبلا با استفاده از این قانون یک دستگاه خودرو از خودروسازان دریافت کرده باشند امکان دریافت مجدد خودرو ندارند.
امروز پنجشنبه قیمت قطعی خودروهای اکستریم LX و اکستریم TLX با احتساب کلیه هزینه های جانبی از سوی شرکت مدیران خودرو ویژه مهر 1403اعلام شد.
آن دسته از متقاضیانی که در نوبت دوم عرضه لاماری ایما در سامانه شرکت کرده و ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند، برحسب اولویت از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۳ مهرماه تا پایان روز یکشنبه، ۲۹/ ۰۷/ ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به آدرس sales.lamari.ir نسبت به تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.
متقاضيان طرح حمايت از خانواده و جواني جمعيت ،مشمول ضوابط عدم خريد 48 ماه گذشته در طرحهاي عادي و عدم برخورداري از پلاك فعال نيستند لذا مطابق قانون فوق ، مادران مشمول اين قانون، حق انتخاب يك خودرو را دارند و كساني كه قبلا با استفاده از اين قانون يك دستگاه خودرو از خودروسازان دريافت نموده باشند امكان دريافت مجدد خودرو ندارند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها