جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

خبر خوش سخنگوی دولت / واردات خودرو آزاد شد

24 مهر 1403
 خبر خوش سخنگوی دولت / واردات خودرو آزاد شد

مهاجرانی با اشاره به اصل حمایت از تولید خودروی داخلی، بیان کرد: نباید فراموش کنیم که مردم ایران باید حق داشته باشند که خودروی غیر داخلی، سوار شوند.

به گزارش بانک اول ، مهاجرانی با اشاره به اصل حمایت از تولید خودروی داخلی، بیان کرد: نباید فراموش کنیم که مردم ایران باید حق داشته باشند که خودروی غیر داخلی، سوار شوند.

مهاجرانی با اشاره به اصل حمایت از تولید خودروی داخلی، بیان کرد: نباید فراموش کنیم که مردم ایران باید حق داشته باشند که خودروی غیر داخلی، سوار شوند.

وی ادامه داد: تجمعی از درخواست واردات خودروهای خارجی داریم با این حال این فرآیند آغاز شده است. هر چند درباره خودروهای کارکرده بحث زیاد است که آیا با شأن مردم ایران همخوانی دارد یا خیر که پاسخ این است که مطالبه این موضوع وجود دارد که خودروهای سه تا چهار سال کارکرده وارد شود و دولت در حال برطرف کردن موانع است، لذا قانون واردات خودرو کرده وجود دارد اما موضوع حفظ شأن مردم ایران هم مطرح است./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مشمول ضوابط خرید نکردن ۴۸ ماه گذشته در طرح‌های عادی و داشتن پلاک فعال نیستند لذا، مادران مشمول این قانون، حق انتخاب یک خودرو را دارند، اما کسانی که قبلا با استفاده از این قانون یک دستگاه خودرو از خودروسازان دریافت کرده باشند امکان دریافت مجدد خودرو ندارند.
امروز پنجشنبه قیمت قطعی خودروهای اکستریم LX و اکستریم TLX با احتساب کلیه هزینه های جانبی از سوی شرکت مدیران خودرو ویژه مهر 1403اعلام شد.
آن دسته از متقاضیانی که در نوبت دوم عرضه لاماری ایما در سامانه شرکت کرده و ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند، برحسب اولویت از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۳ مهرماه تا پایان روز یکشنبه، ۲۹/ ۰۷/ ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به آدرس sales.lamari.ir نسبت به تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.
متقاضيان طرح حمايت از خانواده و جواني جمعيت ،مشمول ضوابط عدم خريد 48 ماه گذشته در طرحهاي عادي و عدم برخورداري از پلاك فعال نيستند لذا مطابق قانون فوق ، مادران مشمول اين قانون، حق انتخاب يك خودرو را دارند و كساني كه قبلا با استفاده از اين قانون يك دستگاه خودرو از خودروسازان دريافت نموده باشند امكان دريافت مجدد خودرو ندارند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها