جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

واگذاری زمین رایگان دولتی آغاز شد+ تصویر

25 مهر 1403
واگذاری زمین رایگان دولتی آغاز شد+ تصویر

طرح نهضت ملی مسکن از طرح‌های بزرگ و مهم در کشور است که توسط دولت سیزدهم اجرایی و عملیاتی شد و موجبات رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

به گزارش بانک اول به نقل از ایسنا، استاندار بوشهر از واگذاری ۱۰۰قطعه زمین به کارکنان کارخانه شهید محلاتی بوشهر خبر داد.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن از طرح‌های بزرگ و مهم در کشور است که توسط دولت سیزدهم اجرایی و عملیاتی شد و موجبات رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

وی افزود: بر اساس آمار موجود، از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون بیش از ۱۰۱ هزار متقاضی در این استان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ۸۰ هزار و ۶۸۱ نفر دارای سه استعلام سبز هستند و تایید نهایی شده‌اند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان، طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر به‌صورت میانگین با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۷ درصد در حال اجراست.

اخبار مرتبط
در جدیدترین آگهی‌های مسکن، قیمت واحد آپارتمانی ۶۸ متری با سن بنای ۶ سال حدود یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان اعلام شده است. واحد دیگری با متراژ ۱۱۸ متر و ساخت سال ۱۴۰۱، به قیمت چهار میلیارد تومان معامله می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی درباره موضوع اجاره بها، گفت: موضوع اجاره بها فقط به وزارت راه و شهرسازی ارتباط پیدا نمی کند، به طور حتم باید نظارت های ما قوی تر شود و در این خصوص برنامه هایی داشته باشیم که بتوانیم این موضوع را کنترل کنیم. این موضوع همچنین به تورم کشور مرتبط است.
رییس اتحادیه مشاوران املاک با تکذیب اجاره پشت بام به مردم، گفت: در نیمه دوم سال اتفاق خاصی در بازار مسکن روی نمی دهد.
بر اساس قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها صاحبخانه‌هایی که ملک خود را به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر، اقشار سه دهک پایین جامعه و افراد تحت پوشش بهزیستی اجاره دهند مشمول ۱۰۰ درصد معافیت مالیات بر درآمد اجاره خواهند شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها