ﺳﻪشنبه, 1 آبان 1403 2024,October

زمان واریز یارانه جدید پزشکیان اعلام شد/ کدام گروه‌ها یارانه می‌گیرند؟ + جدول

30 مهر 1403
زمان واریز یارانه جدید پزشکیان اعلام شد/ کدام گروه‌ها یارانه می‌گیرند؟ + جدول

یارانه معیشتی مهر ۱۴۰۳ دهک‌های ۴ تا ۹ ساعت ۲۴ روز دوشنبه سی‌ام مهر ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

به گزارش  بانک اول ، زمان واریز یارانه نقدی مهر ۱۴۰۳ برای دهک چهارم تا نهم اعلام شد.

اقتصادنیوز نوشت: طبق اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه معیشتی مهر ۱۴۰۳ دهک ۴ تا ۹ ساعت ۲۴ روز دوشنبه، سی‌ام مهر ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و از بامداد روز سه‌شنبه، یکم آبان قابل برداشت است.

میزان یارانه مشخص شده برای دهک‌های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان است.

خبرانلاینیارانه

اخبار مرتبط
پرداخت یارانه نقدی در ایران دارای سابقه است. به عنوان مثال در مقاطع زمانی که درآمدهای نفتی کشور افزایش یافته و رفاه جامعه در سطح مطلوبی بوده مبلغ پرداخت یارانه نقدی صفر بوده اما در دوره‌هایی که به هر دلیل معیشت مردم با مشکل مواجه می‌شود دولت‌ها مبادرت به پرداخت یارانه نقدی کرده‌اند.
طرح کالابرگ اعتباری با وجود موفقیتی که در اصلاح مسیر هزینه‌کرد یارانه نقدی داشت به‌صورت غیررسمی تعطیل شد
یارانه کمک معیشتی مرحله ١٦4 مربوط به مهر ماه ١٤� ٣ به حساب ١0،137،906 سرپرست خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز چهارشنبه 25 مهر ماه قابل برداشت است.
از اسفندماه سال گذشته، تاریخ واریز یارانه‌ها از بیستم هر ماه به تاریخ‌های بیست و پنجم و سی‌ام هر ماه منتقل گردیده است. بنابراین زمان واریز یارانه مهرماه ۱۴۰۳ برای دهک های اول تا سوم بیست و پنجم می‌باشد. برای اطلاع از یارانه نقدی خود، می‌توانید به وب‌سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی www.sso.my.gov.ir مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها