ﺳﻪشنبه, 1 آبان 1403 2024,October

شوک وزارت راه به متقاضیان نهضت ملی مسکن/ ماجرای یک پیامک عجیب به متقاضیان

30 مهر 1403
شوک وزارت راه به متقاضیان نهضت ملی مسکن/ ماجرای یک پیامک عجیب به متقاضیان

در حالی طبق اعلام شرکت عمران شهر جدید پرند قرار بود نهضت ملی مسکن اهالی رسانه در فاز صفر ساخته شود که این شرکت با ارسال پیامکی به خبرنگاران شوک بدی را به آنها وارد کرد.

به گزارش  بانک اول ، پیامک شرکت عمران پرند به شرح زیر است؛ «متقاضی گرامی شما به پروژه ایلیاسازه پارت (اراضی ۴۴۵ هکتاری-زون ۴۱-گام دوم) متصل شده‌اید، برای اطلاع از جزئیات پروژه به قسمت مشاهده و پیگیری درخواست در سامانه به آدرس saman.mrud.ir مراجعه نمایید.»

تسنیم نوشت: این پیامک در واقع به مثابه یک شوک برای خبرنگاران محسوب می شود، چراکه پیش از این و طبق پیامک‌های ارسال شده از سوی شرکت عمران پرند قشر خبرنگاران واجد شرایط قرار بود در پروژه ۱۴۵ هکتاری (محل سابق احداث نمایشگاه بین‌المللی) جانمایی شوند.

پیش از این شرکت عمران در دو مرحله پیامک زیر را برای خبرنگاران ارسال کرده بود: «متقاضی گرامی شما به پروژه اراضی ۱۴۵ هکتاری متصل شده‌اید، برای اطلاع از جزئیات پروژه به قسمت مشاهده و پیگیری درخواست در سامانه saman.mrud.ir مراجعه نمایید.»

اراضی ۴۴۵ هکتاری همان زمین‌هایی است که در انتهای شهر (غرب فاز ۷) به محدوده پرند اضافه شده است.  این در حالی است که اراضی ۱۴۵ هکتاری (فاز صفر) در ابتدای شهر واقع شده است.

خبرنگار تسنیم برای پیگیری این موضوع و تغییر محل ساخت نهضت ملی مسکن خبرنگاران با مدیرعامل شرکت عمران پرند تماس گرفت که بی‌ نتیجه ماند.

شوک وزارت راه به متقاضیان نهضت ملی مسکن/ پیامک شرکت عمران جنجال به پا کرد

اخبار مرتبط
بر اساس قانون (بند چ ماده یک قانون ساماندهی بازار زمین و مسکن و اجاره بها)، آن دسته از موجرانی که ملک خود را به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر، اقشار سه دهک پایین جامعه و یا افراد تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی اجاره بدهند، مشمول معافیت ۱۰۰ درصدی مالیات اجاره بها هستند.
با وجود جهش‌های متوالی قیمت مسکن، هنوز هم می‌توان در تهران آپارتمان‌های نقلی با سرمایه نسبتاً پایین خریداری کرد
با اجرای قانون الزام به ثبت سند اموال غیرمنقول و فعال شدن سامانه کاتب، فرایند ثبت معاملات املاک و صدور اسناد نیز تغییر کرده و به‌تدریج باید همه معاملات به سامانه جدید منتقل شود. این سامانه جدیدترین میزبان معاملات ملکی است و به‌زعم رئیس اتحادیه مشاوران املاک، عملکرد آن مایه رضایتمندی مردم خواهد شد.
در جدیدترین آگهی‌های مسکن، قیمت واحد آپارتمانی ۶۸ متری با سن بنای ۶ سال حدود یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان اعلام شده است. واحد دیگری با متراژ ۱۱۸ متر و ساخت سال ۱۴۰۱، به قیمت چهار میلیارد تومان معامله می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها