ﺳﻪشنبه, 1 آبان 1403 2024,October

تمدید مهلت وکالتی نمودن حساب در موسسه اعتباری ملل

01 آبان 1403
تمدید مهلت وکالتی نمودن حساب در موسسه اعتباری ملل

به گزارش  بانک اول ، روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: امکان وکالتی نمودن حساب در موسسه اعتباری ملل برای خرید خودروهای وارداتی که از روز سه شنبه ۲۴ مهر ماه شروع شده بود تا روز شنبه ۵ آبان ماه تمدید شد.
این گزارش می‌افزاید: مشتریان محترم می‌توانند به صورت حضوری با مراجعه به شعب موسسه اعتباری ملل و یا غیرحضوری از طریق متابانک به نشانی www.metabank724.com نسبت به وکالتی نمودن حساب خود نزد موسسه اعتباری ملل برای ثبت درخواست در سامانه یکپارچه عرضه عمومی خودروهای وارداتی اقدام نموده و مبلغ ۵ میلیارد ریال را مسدود نمایند.
گفتنی است: موسسه اعتباری ملل در نظر دارد به برندگان طرح مذکور پس از گذشت حداقل ۶۰ روز از تاریخ افتتاح حساب بر اساس میانگین مانده حساب حداکثر تا ۳ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نماید
متقاضیان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب موسسه در سراسر کشور ویا سایت موسسه به نشانی www.melalbank.ir  مراجعه نمایند. /اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
ماخذ محاسبه مالیات خودرو موضوع این بند، قیمت روز خودرو بر مبنای ماده ۳۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده می‌باشد که توسط سازمان امور مالیاتی کشور تعیین می‌شود.
اشخاص مذکور (صادرکنندگان و یا زیر مجموعه ایشان) مجازند نسبت به واگذاری ارز مذکور به سایر واردکنندگان و همچنین بهره‌برداری از بازار سرمایه جهت عرضه خودرو در داخل کشور با رعایت مقررات بازار سرمایه اقدام کنند. واردات خودرو در چارچوب این بند و سقف مقرر منجر به رفع تعهد ارزی صادرکنندگان می‌شود.
بنابر لایحه بودجه سال ۱۴۰۴، به جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر مجوز واردات یک خودروی خارجی داده می‌شود. همچنین سایر مشمولان این قانون می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه برای خرید خودروی داخلی استفاده کنند.
صبح امروز یکم آبان ماه، لایحه بودجه سال ١۴٠٢ توسط رئیس جمهور دولت چهاردهم به مجلس تقدیم شد که بر اساس آن، برای خودروهای مشمول مالیات، پیش از پرداخت مالیات، نقل‌و انتقال قطعی و اجاره‌ای ممنوع خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها