چهارشنبه, 2 آبان 1403 2024,October

فروش فوق‌العاده لاماری ایما با قیمت قطعی و تحویل 90 روزه + جدول آبان 1403

02 آبان 1403
فروش فوق‌العاده لاماری ایما با قیمت قطعی و تحویل 90 روزه + جدول آبان 1403

متقاضیان باید از امروز چهارشنبه 2 آبان 1403 تا پایان همان روز، با مراجعه به وب‌سایت رسمی شرکت آرین پارس موتور به نشانی http://sales.lamari.ir مراحل تکمیل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

به گزارش بانک اول شرکت آرین پارس موتور در جدیدترین بخشنامه خود، مرحله نهم فراخوان متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی را اعلام کرده است. در این مرحله، فروش فوق‌العاده خودروی لاماری ایما برای متقاضیانی که در نوبت دوم ثبت‌نام کرده‌اند، آغاز شده است. این فراخوان شامل متقاضیان محترمی است که از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ثبت‌نام کرده‌اند و هم‌اکنون شرایط تکمیل ثبت‌نام برای آن‌ها فراهم شده است.

بر اساس این بخشنامه، متقاضیان باید از روز چهارشنبه 2 آبان 1403 تا پایان همان روز، با مراجعه به وب‌سایت رسمی شرکت آرین پارس موتور به نشانی http://sales.lamari.ir مراحل تکمیل ثبت‌نام خود را انجام دهند. همچنین، امکان مشاهده نوبت ثبت‌نام و استعلام وضعیت توسط سایر متقاضیان در بخش "استعلام نوبت دهی" سامانه فراهم شده است.

شرایط فروش:

فروش فوق‌العاده لاماری ایما در این مرحله با قیمت قطعی و تحویل 90 روز کاری انجام می‌شود. این خودرو در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز، خاکستری و قرمز قابل سفارش است. روش پرداخت به صورت نقدی بوده و هیچ‌گونه سود مشارکت یا انصراف برای این طرح در نظر گرفته نشده است. جریمه دیرکرد سالانه نیز 36 درصد تعیین شده است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی http://sales.lamari.ir اطلاعات بیشتر را کسب کرده و فرآیند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. جدول زیر شرایط کامل فروش این خودرو را نشان می‌دهد.

جدول فروش فوق‌العاده لاماری ایما با قیمت قطعی و تحویل 90 روزه ویژه آبان 1403

نوع خودرو قیمت مصوب (ریال) رنگ های قابل عرضه موعد تحویل جریمه دیرکرد (سالیانه) روش پرداخت
لاماری ایما 16,730,000,000 مشکی، سفید، سبز، خاکستری، قرمز 90 روز کاری 36% نقدی

اخبار مرتبط
کیا K۵ وارداتی در بخش قوای محرکه و مشخصات فنی زیر کاپوت خود به یک پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر توربوشارژ با سیستم پاشش سوخت مستقیم مجهز شده است که حداکثر می‌تواند ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این قدرت از طریق یک جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.
مدیران خودرو شرایط فروش ۴ محصول خود ویژه ۵ آبان ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
شرکت سایپا روز گذشته (۱ آبان) اولین سری از گران‌ترین تولیدی خود یعنی شاهین پلاس را به خریدارانش تحویل داد. این سدان رقیب سرسخت تارا در بازار محسوب می‌شود.
متقاضیان خرید این خودروها تا روز شنبه ۵ آبان فرصت دارند، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان نزد یکی از بانک‌های عامل مسدود کنند، روز دوشنبه ۷ آبان آخرین روز انتخاب خودروها در سامانه است و پول‌های مسدود شده از روز سه شنبه ۸ آبان آزاد می‌شود. ضیغمی درباره زمان آغاز ثبت نام تصریح کرد: هم اکنون سامانه خودروهای وارداتی در حال بروزرسانی است و از ساعت ۱۲ امروز متقاضیانی که پول خود را نزد بانک‌ها وکالتی کرده اند می‌توانند وارد سامانه شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها