چهارشنبه, 2 آبان 1403 2024,October

جزئیات قرعه کشی و تحویل خودروهای وارداتی

02 آبان 1403
جزئیات قرعه کشی و تحویل خودروهای وارداتی

دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه از امروز آغاز شده است. در این دور ۱۹ خودروی خارجی عرضه شده است.

به گزارش بانک اول همه افراد واجد شرایط در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت) می‌توانند از امروز چهارشنبه (دوم آبان) تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه روز دوشنبه (هفتم آبان ماه) ثبت‌نام انجام داده و پنج اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند.

مهدی ضیغمی مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت در این خصوص گفت: در این دور از فروش خودروهای وارداتی، ۶ هزار خودرو عرضه شده که طبق آئین نامه حداکثر زمان تحویل خودرو به متقاضیان ۴ ماه است.

مهدی ضیغمی مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت در این خصوص گفت: در این دور از فروش خودروهای وارداتی، ۶ هزار خودرو عرضه شده که طبق آئین نامه حداکثر زمان تحویل خودرو به متقاضیان ۴ ماه است.

وی افزود: متقاضیان خرید این خودروها تا روز شنبه ۵ آبان فرصت دارند، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان نزد یکی از بانک‌های عامل مسدود کنند، روز دوشنبه ۷ آبان آخرین روز انتخاب خودروها در سامانه است و پول‌های مسدود شده از روز سه شنبه ۸ آبان آزاد می‌شود.

ضیغمی درباره زمان آغاز ثبت نام تصریح کرد: هم اکنون سامانه خودروهای وارداتی در حال بروزرسانی است و از ساعت ۱۲ امروز متقاضیانی که پول خود را نزد بانک‌ها وکالتی کرده اند می‌توانند وارد سامانه شوند.

وی در خصوص زمان قرعه کشی نیز گفت: روز چهارشنبه ۹ آبان ماه قرعه کشی انجام می‌شود و بعد از آن متقاضیان به شرکت‌های خودروساز معرفی خواهند شد.

اخبار مرتبط
مدیران خودرو شرایط فروش ۴ محصول خود ویژه ۵ آبان ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
شرکت سایپا روز گذشته (۱ آبان) اولین سری از گران‌ترین تولیدی خود یعنی شاهین پلاس را به خریدارانش تحویل داد. این سدان رقیب سرسخت تارا در بازار محسوب می‌شود.
بر اساس این بخشنامه، متقاضیان باید از روز چهارشنبه 2 آبان 1403 تا پایان همان روز، با مراجعه به وب‌سایت رسمی شرکت آرین پارس موتور به نشانی http://sales.lamari.ir مراحل تکمیل ثبت‌نام خود را انجام دهند. همچنین، امکان مشاهده نوبت ثبت‌نام و استعلام وضعیت توسط سایر متقاضیان در بخش "استعلام نوبت دهی" سامانه فراهم شده است.
براساس اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی کلیه افراد واجد شرایط در ماده 4 دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری (مصوبه جلسه 543 شورای رقابت) می توانند از امروز ‌چهارشنبه مورخ 02 /08 /1403 تا ساعت 23:59 روز دوشنبه 07 /08 /1403 ثبت‌نام انجام خود را داده و پنج اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب نمایند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها