چهارشنبه, 2 آبان 1403 2024,October

فروش ۴ محصول مدیران خودرو از شنبه - ۵ آبان ۱۴۰۳

02 آبان 1403
فروش ۴ محصول مدیران خودرو از شنبه - ۵ آبان ۱۴۰۳

شرایط فروش ۴ محصول مدیران خودرو ویژه ۵ آبان ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش بانک اول مدیران خودرو شرایط فروش ۴ محصول خود ویژه ۵ آبان ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

جزئیات فروش:

اخبار مرتبط
پیرو اطلاعیه شماره ۲-۴ مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ سامانه یکپارچه عرضه خودرو های وارداتی در خصوص امکان ثبت درخواست در سامانه مذکور ، عرضه خودروی اوتلندر از برند میتسوبیشی از طریق سامانه مورد نظر اقدام میشود.
کیا K۵ وارداتی در بخش قوای محرکه و مشخصات فنی زیر کاپوت خود به یک پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر توربوشارژ با سیستم پاشش سوخت مستقیم مجهز شده است که حداکثر می‌تواند ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این قدرت از طریق یک جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.
شرکت سایپا روز گذشته (۱ آبان) اولین سری از گران‌ترین تولیدی خود یعنی شاهین پلاس را به خریدارانش تحویل داد. این سدان رقیب سرسخت تارا در بازار محسوب می‌شود.
متقاضیان خرید این خودروها تا روز شنبه ۵ آبان فرصت دارند، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان نزد یکی از بانک‌های عامل مسدود کنند، روز دوشنبه ۷ آبان آخرین روز انتخاب خودروها در سامانه است و پول‌های مسدود شده از روز سه شنبه ۸ آبان آزاد می‌شود. ضیغمی درباره زمان آغاز ثبت نام تصریح کرد: هم اکنون سامانه خودروهای وارداتی در حال بروزرسانی است و از ساعت ۱۲ امروز متقاضیانی که پول خود را نزد بانک‌ها وکالتی کرده اند می‌توانند وارد سامانه شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها