چهارشنبه, 2 آبان 1403 2024,October

فروش فوری میتسوبیشی اوتلندر با قیمت قطعی (آبان 1403)

02 آبان 1403
 فروش فوری میتسوبیشی اوتلندر با قیمت قطعی (آبان 1403)
پیرو اطلاعیه شماره 4-2 مورخ 1403/07/29 سامانه یکپارچه عرضه خودرو های وارداتی در خصوص امکان ثبت درخواست در سامانه مذکور ، عرضه خودروی اوتلندر از برند میتسوبیشی از طریق سامانه مورد نظر اقدام میشود
فروش فوری میتسوبیشی اوتلندر با قیمت قطعی (آبان 1403)

به گزارش بانک اول پیرو اطلاعیه شماره ۲-۴  مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۹  سامانه یکپارچه عرضه خودرو های وارداتی در خصوص امکان  ثبت درخواست در سامانه مذکور ، عرضه خودروی اوتلندر از برند میتسوبیشی از طریق سامانه مورد نظر اقدام میشود. لذا عموم افراد واجد شرایط می توانند نسبت به افتتاح حساب وکالتی  نزد بانک های منتخب تا تاریخ  ۰۵/۰۸/۱۴۰۳  و انجام سایر امور مرتبط  بر اساس اطلاعیه مذکور اقدام و نسبت به ثبت درخواست و انجام فرآیند پیش‌ ثبت‌نام از روز  چهارشنبه مورخ ۰۲/۰۸/۱۴۰۳ لغایت پایان  روز دو شنبه  مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۳  به صورت اینترنتی و از طریق  مراجعه به سایت  https://saleauto.ir  اقدام نمایند.

شرایط فروش:

فروش فوری میتسوبیشی اوتلندر با قیمت قطعی (آبان 1403)


اخبار مرتبط
کیا K۵ وارداتی در بخش قوای محرکه و مشخصات فنی زیر کاپوت خود به یک پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر توربوشارژ با سیستم پاشش سوخت مستقیم مجهز شده است که حداکثر می‌تواند ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این قدرت از طریق یک جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.
مدیران خودرو شرایط فروش ۴ محصول خود ویژه ۵ آبان ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
شرکت سایپا روز گذشته (۱ آبان) اولین سری از گران‌ترین تولیدی خود یعنی شاهین پلاس را به خریدارانش تحویل داد. این سدان رقیب سرسخت تارا در بازار محسوب می‌شود.
متقاضیان خرید این خودروها تا روز شنبه ۵ آبان فرصت دارند، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان نزد یکی از بانک‌های عامل مسدود کنند، روز دوشنبه ۷ آبان آخرین روز انتخاب خودروها در سامانه است و پول‌های مسدود شده از روز سه شنبه ۸ آبان آزاد می‌شود. ضیغمی درباره زمان آغاز ثبت نام تصریح کرد: هم اکنون سامانه خودروهای وارداتی در حال بروزرسانی است و از ساعت ۱۲ امروز متقاضیانی که پول خود را نزد بانک‌ها وکالتی کرده اند می‌توانند وارد سامانه شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها