پنجشنبه, 3 آبان 1403 2024,October

اکستریم از شروع فروش ۲ خودرو جدید و لوکس در ایران خبر داد

03 آبان 1403
اکستریم از شروع فروش ۲ خودرو جدید و لوکس در ایران خبر داد

مرحله جدید تحویل خودروهای VX توسط برند اکستریم در سراسر کشور آغاز شده است .

به گزارش بانک اول ، در این مرحله از تحویل که در واقع پیش از موعد آغاز شده است، تعداد قابل توجهی از خودروهای وی ایکس تحویل متقاضیان خواهد شد. همچنین انتظار می رود این روند طی روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

مراحل بعدی تحویل خودرو اکستریم وی ایکس، نیز به زودی آغاز خواهد شد و خریداران می توانند خودروی خود را قبل از موعد دریافت کنند.

خودروی وی ایکس که در واقع پرچمدار برند لوکس اکستریم محسوب می شود با هدف ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد متناسب با سوخت داخلی ایران طراحی شده است.

از نظر فنی، اکستریم وی ایکس مجهز به یک موتور پیشرفته ۲ لیتری، ۴ سیلندر، ۱۶ سوپاپ با فناوری توربوشارژ و سیستم پاشش مستقیم سوخت است. این پیشرانه قادر به تولید ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور است که آن را به یکی از قدرتمندترین خودروهای مونتاژی در بازار ایران تبدیل می کند.

انتقال قدرت در این خودرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت شرکت معتبر AISIN ژاپن صورت می گیرد.

یکی از ویژگی‌های برجسته اکستریم VX، سیستم چهار چرخ محرک (AWD) آن است که در میان خودروهای مونتاژی ایران کم‌ نظیر محسوب می شود. علاوه بر این، استفاده از سیستم تعلیق مک‌فرسون در محور جلو و مولتی‌لینک در محور عقب ، سواری نرم و راحتی را برای سرنشینان فراهم می کند.

برند اکستریم همچنین به تازگی از دو محصول دیگر به نام های TXL و LX نیز رونمایی کرده است. 

تی ایکس ال یک کراس اوور سایز متوسط است که از پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ استفاده می کند. این پیشرانه ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور آزاد می کند. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک مسئول انتقال نیروی موتور به چهار چرخ ماشین است. تی‌ ایکس ‌ال تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت می گیرد و مصرف سوخت ترکیبی آن ۸ لیتر در هر صد کیلومتر است.

اکستریم ال ایکس نیز به موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ مجهز است که ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور داشته و این مشخصات را از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه تر به چهار چرخ ماشین انتقال می دهد. ال ‌ایکس می تواند به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و شتاب صفر تا صد را در عرض ۸.۸ ثانیه محقق سازد. مصرف سوخت شهری این ماشین ۹.۲ لیتر و مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۹ لیتر در هر صد کیلومتر است.

فروش این دو خودروی لوکس نیز به زودی توسط اکستریم آغاز خواهد شد. پیش بینی ها حاکی از آن است که برند اکستریم این بار نیز با این دو خودروی کراس اوور لوکس خود می تواند همگان را شگفت زده کند.

اخبار مرتبط
سایپا از آغاز فروش فوق‌ العاده و پیش فروش مدل‌های مختلف وانت نیسان زامیاد ویژه آبان ۱۴۰۳ خبر داد.
در مجموع ۲۰ خودرو در لیست وجود دارند که در بین آنها ۹ مدل برای بار اول در این سامانه قرار گرفته اند. مهمترین سوالاتی که در ذهن هر خریداری ایجاد می‌شود این است که کدام مدل مناسب سوار شدن و مصرف است و کدام مناسب سرمایه‌گذاری و خرید و فروش.
شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد برای برای بخش اول متقاضیان خودروی دنا پلاس اتوماتیک با اولویت پائیز سال جاری سامانه یکپارچه، مطابق جدول فوق ایجاد شده است. متقاضیان فوق می‌توانند
متقاضيان فوق مي‌توانند طی مدت 10 روز با مراجعه به سايت فروش اينترنتي به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واريز وجه اقدام نمايند. این طرح از امروز پنجشنبه ۳ آبان ماه لغایت یکشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۳ فعال خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها