پنجشنبه, 3 آبان 1403 2024,October

طرح جدید ایران خودرو برای فروش دنا پلاس در آبان آغاز شد+ قیمت

03 آبان 1403
طرح جدید ایران خودرو برای فروش دنا پلاس در آبان آغاز شد+ قیمت

ایران خودرو شرایط طرح جدید پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک در آبان 1403 را اعلام کرد.

به گزارش بانک اول ، شرايط انتخاب و واريز وجه مجدد براي بخش اول متقاضيان خودروي دنا پلاس اتوماتيك با اولويت پائيز سال جاري سامانه يكپارچه، مطابق جدول زیر ايجاد شده است.

شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد برای برای بخش اول متقاضیان خودروی دنا پلاس اتوماتیک با اولویت پائیز سال جاری سامانه یکپارچه، مطابق جدول فوق ایجاد شده است. متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت 10 روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

این طرح از امروز پنجشنبه 3 آبان ماه لغایت یکشنبه 13 آبان 1403 فعال خواهد بود.

اخبار مرتبط
سایپا از آغاز فروش فوق‌ العاده و پیش فروش مدل‌های مختلف وانت نیسان زامیاد ویژه آبان ۱۴۰۳ خبر داد.
در مجموع ۲۰ خودرو در لیست وجود دارند که در بین آنها ۹ مدل برای بار اول در این سامانه قرار گرفته اند. مهمترین سوالاتی که در ذهن هر خریداری ایجاد می‌شود این است که کدام مدل مناسب سوار شدن و مصرف است و کدام مناسب سرمایه‌گذاری و خرید و فروش.
متقاضيان فوق مي‌توانند طی مدت 10 روز با مراجعه به سايت فروش اينترنتي به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واريز وجه اقدام نمايند. این طرح از امروز پنجشنبه ۳ آبان ماه لغایت یکشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۳ فعال خواهد بود.
در این مرحله از تحویل که در واقع پیش از موعد آغاز شده است، تعداد قابل توجهی از خودروهای وی ایکس تحویل متقاضیان خواهد شد. همچنین انتظار می رود این روند طی روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد. مراحل بعدی تحویل خودرو اکستریم وی ایکس، نیز به زودی آغاز خواهد شد و خریداران می توانند خودروی خود را قبل از موعد دریافت کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها