شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

قیمت ارزهای خارجی

قیمت انواع ارز بانک مرکزی در ۴ مرداد ۱۴۰۳
امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار افزایش حرکت کرد و ۴۷,۵۳۷ (چهل و هفت هزار و پانصد و سی و هفت تومان) نرخ گذاری و معامله شد. براین اساس قیمت خرید دلار آمریکا 47,061 (چهل و هفت هزار و شصت و یک تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا 47,537 (چهل و هفت هزار و پانصد و سی و هفت تومان) اعلام شد.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳/ طلا کاهشی شد
امروز قیمت سکه امامی به ۴۱,۲۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۸ درصدی داشته است. قیمت طلا اما روند نزولی را تجربه کرد.
 قیمت طلا، سکه و دلار امروز چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳/ طلا و سکه ارزان شد
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
پایان روزهای کاهشی دلار
این افت قیمت در چند روز گذشته به شکل محسوسی تشدید شد؛ به‌صورتی‌که نرخ دلار در هسته سخت کانال ۵۷هزار تومانی قرار گرفت. تحلیلگران و فعالان ارزی معتقد بودند این افت قیمت بدون تقویت عرضه از طرف بازارساز به سختی صورت می‌پذیرد در نتیجه از حمایت‌های بازارساز سخن به میان می‌آوردند. اما اکنون به‌نظر می‌رسد که از فشار کاهشی موجود در بازار کاسته شده است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳/ افزایش قیمت‌ها
امروز قیمت دلار و طلا بالا رفت، قیمت سکه امامی به ۴۰,۵۵۰,۰۰۰ (چهل میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۴ درصدی داشته است.
نرخ ارز در بازارهای مختلف 2 مردادماه/ دلار و یورو دوباره گران شد
در معاملات امروز (سه شنبه 2 مردادماه) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به 47هزار و 504 تومان و نرخ حواله دلار نیز به 43 هزار و 986 تومان رسیده است. قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به 51 هزار و 685 تومان و نرخ حواله یورو نیز به 47 هزار و 856 تومان رسیده است. از سوی دیگر اسکناس درهم امارات نیز با افزایش 12 هزار و 935 تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 977 تومان است .
 قیمت طلا، سکه و دلار امروز دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳/ طلا ارزان شد
امروز قیمت سکه امامی به ۴۰,۳۰۰,۰۰۰ (چهل میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۳ درصدی داشته است. قیمت دلار اما روند افزایشی را دنبال کرده است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳
بازار امروز شاهد روند افزایشی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳/ دلار صعودی شد
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و افزایش قیمت دلار نسبت به روز گذشته است.
نرخ ارز در بازارهای مختلف 27 تیر/ یورو کاهشی شد
در معاملات امروز ( چهارشنبه27 تیر) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به 46هزار و 696 تومان و نرخ حواله دلار نیز به 43 هزار و601 تومان رسیده است. قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به 50هزار و 828 تومان و نرخ حواله یورو نیز به 47 هزار و 459 تومان رسیده است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳
بازار امروز شاهد روند افزایشی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
دلار به ۵ دلیل برگشت خورد
به عقیده معامله‌گران فنی وضعیت بلوکه در بازار ارز اجازه افزایش قیمت نمی‌دهد. این دسته با اشاره به بلوکه نزدیک به ۲۰۰ تومانی دلار هرات معتقدند تا آخر برج این وضعیت موجب می‌شود تا کمتر کسی دست به خرید بزند. از منظر تکنیکال مرز مهم طلای آبشده در ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار دارد و اگر در بالای این نقطه تثبیت بدهد می‌تواند یک روند صعودی جدید شکل بگیرد،
 قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت ها نسبت به روز گذشته است.
دلار ارزان شد/ قیمت دلار در مرز حساس قرار گرفت
روند نزولی قیمت این اسکناس بیش از یک هفته است که ادامه دارد و طی مدت اخیر، اسکناس دلار نزدیک به چهار هزار تومان ارزان شده است. معامله‌گران، ماندگاری دلار در منطقه فعلی را پرچالش می‌دانند. قیمت دلار در شروع معاملات روز شنبه ۲۳ تیر با کاهش ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومانی در کریدور پنجم یک کانال عقب‌نشینی کرد. اسکناس دلار در آخرین معامله روز شنبه در نیمه بالایی کانال هفتم از کریدور پنجم به کار خود پایان داد.
سیر نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز/ دلار ۵۷ هزاری شد
هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 365 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 36 میلیون و 900 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 40 میلیون تومان است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳/ طلا ارزان شد
بازار امروز شاهد روند افزایشی قیمت دلار و سکه نسبت به روز گذشته است.
روبل را کجا باید خرج کرد؟
آیا پول روسیه مشهور به روبل هم در دنیا طرفدار دارد؟ واقعیت این است که روبل روسیه به دلایل گوناگون جذابیت کافی برای شهروندان جهانی ندارد و حتی در داخل روسیه نیز دارندگان روبل آن را با دلار و یورو تعویض می‌کنند.
 قیمت طلا، سکه و دلار امروز چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳/ طلا ۱۸ عیار گران شد
امروز در بازار قیمت طلا نسبت به روز گذشته روند افزایشی را دنبال کرده است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳/ طلا و سکه ارزان شد
امروز در بازار قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته روند نزولی را تجربه کرده است.
هر ۱۰۰۰ دینار عراق چند؟
به گفته او، در اربعین امسال نیز به هر زائر متقاضی به میزان ۲۰۰ هزار دینار ارز به نرخ ETS که در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مبادله می‌شود و هیچ کارمزدی هم نخواهد داشت از طریق شعب منتخب شبکه بانکی در شهرها و روستاها پرداخت خواهد شد تا زوار اربعین حسینی دچار مشکل نشوند.
نرخ ارز در بازارهای مختلف 18 تیر/ دلار و یورو کاهشی شد
در معاملات امروز ( دوشنبه 18 تیر) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به 46هزار و 362 تومان و نرخ حواله دلار نیز به 43 هزار و 288 تومان رسیده است. قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به 50هزار و 198 تومان و نرخ حواله یورو نیز به 46 هزار و 870 تومان رسیده است. از سوی دیگر اسکناس درهم امارات نیز با کاهش 12 هزار و 624 تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 787 تومان است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳/ کاهش قیمت ها
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت ها نسبت به روز گذشته است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳
بازار امروز شاهد روند افزایشی قیمت ها نسبت به روز گذشته است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳/ سقوط طلا و سکه
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
نرخ ارز در بازارهای مختلف 14 تیر / یورو گران شد
در معاملات امروز ( پنج شنبه 14 تیر) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به 46هزار و 167 تومان و نرخ حواله دلار نیز به 43 هزار و 106 تومان رسیده است. قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به 49هزار و 857 تومان و نرخ حواله یورو نیز به 46 هزار و 552 تومان رسیده است. از سوی دیگر اسکناس درهم امارات نیز بدون تغییر 12 هزار و 571 تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 737 تومان است
قیمت طلا، سکه و دلار امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳/ سقوط قیمت ها
امروز قیمت دلار در جریان معاملات ثبات را تجربه کرد، قیمت سکه امامی به ۴۲,۶۰۰,۰۰۰ (چهل و دو میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵۹ درصدی داشته است.
صدای پای پول داغ در بازار ارز و سکه
شرایط دوقطبی انتخابات داخل و رویکرد‌های متضاد هر یک از نامزدها موجب شکل‌گیری برخی سوگیری‌ها از سوی فعالان بازار شده است. برخی معتقدند با پیروزی جبهه تندرو در انتخابات روز جمعه آتی معتقدند که چشم‌انداز روابط خارجی کشور تیره‌تر خواهد شد و در نتیجه اقدام به پوشش ریسک‌های خود تحت تاثیر این سناریو کرده‌اند.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳
،بازار امروز شاهد روند افزایشی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳/ طلا و سکه ارزان شد
،‌ بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
نرخ ارز در بازارهای مختلف11 تیر / یورو کاهشی شد
در معاملات امروز ( دوشنبه 11 تیر) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به 46هزار و 167 تومان و نرخ حواله دلار نیز به 43 هزار و 106 تومان رسیده است. قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به 49هزار و 424 تومان و نرخ حواله یورو نیز به 46 هزار و 147 تومان رسیده است. از سوی دیگر اسکناس درهم امارات نیز بدون تغییر 12 هزار و 571 تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 737 تومان است .
یک پیش‌بینی مهم درباره نرخ ارز تا پایان شهریور
کارشناسان اقتصادی می‌گویند با شروع تابستان، تقاضا برای دلار افزایش می‌یابد و تا پایان این فصل روند اسکناس آمریکایی را افزایشی می‌دانند. پیش‌بینی آنها در یک ماه آینده وابسته به نتیجه انتخابات است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳/ قیمت‌ها تغییر فاز دادند
بازار امروز شاهد روند افزایشی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
سرمایه‌گذاری در دلار بهتر است یا تتر؟
بگذارید نتیجه‌گیری کنیم! دلار کاغذی همواره برای سرمایه‌گذاری بلندمدت بهتر است. پس دلار بخرید، مخصوصاً اگر قصدتان سرمایه‌گذاری است و به نیت نوسان‌گیری اقدام به خرید دلار نکرده‌اید. اگر می‌خواهید مبلغی را انتقال دهید یا هدفتان گرفتن یک نوسان است، می‌توانید تتر بخرید. ولی توجه داشته باشید که نگهداری تتر برای بلندمدت توصیه نمی‌شود.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳/ طلا و سکه ارزان شد
امروز قیمت دلار بالا رفته است،‌ قیمت سکه امامی به ۴۲,۳۵۰,۰۰۰ (چهل و دو میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۷۱ درصدی داشته است.
نرخ ارز در بازارهای مختلف 6 تیر/ یورو گران شد
در معاملات امروز ( یکشنبه 3 تیر) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به 46هزار و 19 تومان و نرخ حواله دلار نیز به 42 هزار و 952 تومان رسیده است. قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به 49هزار و 240 تومان و نرخ حواله یورو نیز به 45 هزار و 976 تومان رسیده است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳/ طلا گران شد
، بازار امروز شاهد روند کاهشی قیمت طلا و ثبات قیمت سکه و دلار نسبت به روز گذشته است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳/  طلا ارزان شد
امروز قیمت طلا در بازار پایین آمد، قیمت سکه امامی به ۴۰,۵۰۰,۰۰۰ (چهل میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، بدون تغییر است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳/   افزایش  قیمت‌ها
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت ها نسبت به روز گذشته است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳/ سکه ارزان شد
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و کاهش قیمت سکه نسبت به روز گذشته است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳/ افزایش قیمت‌ها
بازار امروز شاهد روند افزایشی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار
قیمت درهم روز یکشنبه روی رقم ۱۶ هزار و ۶۰ تومانی ایستاد. تتر با کاهش قیمت دلار همراه شد و روی رقم ۵۸ هزار و ۹۰۰ تومانی معامله شد. قیمت پوند انگلیس با رقم ۷۴ هزار و ۵۶۰ تومانی معامله شد و یورو نیز با افت ۱۰۰ تومانی روی رقم ۶۳ هزار ۹۰ تومانی ایستاد. گفتنی است اسکناس دلار روز یکشنبه با رقم ۴۵ هزار و ۷۴۸ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۲ هزار و ۷۱۵ تومانی عرضه شد و هر یک از این ارزها بیش از ۱۰۰ تومان گران شد.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز یکشنبه ۲۷خرداد ۱۴۰۳/  کاهش  قیمت طلا و سکه
،‌ بازار در جریان معاملات امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
قیمت انواع ارز بانک مرکزی در ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
قیمت هر دلار آمریکا امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم خرداد ۱۴۰۳_ در مرکز مبادله ایران قیمت هر دلار آمریکا به ۴۵۶,۷۹۰ ریال، قیمت هر یورو به ۴۸۸,۷۰۲ ریال و قیمت هر درهم به ۱۲۴,۳۸۱ ریال رسید.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳/ افزایش قیمت ها
بازار امروز شاهد روند صعودی عمده قیمت ها نسبت به روز گذشته است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳/ شیب  قیمت‌ها
امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است و قیمت سکه امامی به ۴۰,۱۰۰,۰۰۰ (چهل میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۳ درصدی داشته است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / صعود قیمت طلا و دلار
بازار امروز شاهد روند افزایشی قیمت طلا و دلار نسبت به روز گذشته است.