شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط وام 200میلیون تومانی بانک تجارت با سود کم

22 آبان 1402
شرایط وام 200میلیون تومانی بانک تجارت با سود کم

بانک تجارت در طرح حامی این امکان را به شما می‌دهد که پولی که الان دارید اما برای انجام کار شما کافی نیست را دوبرابر کرده و تحویل شما بدهد.

به گزارش بانک اول  در طرح حامی سپرده تسهیلاتی شما با گذر دوره‌های متنوع و با نرخ‌های گوناگون تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت با نرخ کارمزد پایین را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مثلا اگر شما مبلغی را به مدت شش ماه از طریق طرح حامی در بانک تجارت سپرده تسهیلاتی قرار بدهید بین ۴۰، ۴۶ و ۷۲ درصد آن را می‌توانید تسهیلات ۴ درصدی قرض‌الحسنه و یا ۸ درصدی مرابحه با مدت پرداخت ۱۸، ۱۶ و ۱۲ ماهه دریافت کنید. اگر مبلغ بیشتری لازم داشته باشید می‌توانید با همین مدت سپرده‌گذاری، بین ۶۵، ۸۰ و یا ۱۰۰ درصد میزان سپرده‌ی خود تسهیلات مرابحه ۱۴ درصدی دریافت کنید.

حالا سرمایه‌ی شما دوبرابر شده و به راحتی می‌توانید برنامه اقتصادی خودتان را اجرا کنید.

شما می‌توانید از این طرح برای کمک به اعضای خانواده‌ی خود و یا دوستان و همکاران تان هم استفاده کنید و خیال خود را از بابت بازگشت پول خودتان، پیداکردن ضامن و چنینی مواردی راحت کنید و نگران رودربایستی و تاخیر در بازپرداخت اقساط نباشید.

جدول طرح حامی پر از گزینه‌های متنوع است؛ هم افرادی را که حاضرند نرخ سود بالاتری بدهند و درعوض وام بیشتری بگیرند را راضی نگه می‌دارد و هم آنهایی را که به دنبال نرخ کارمزد ۴ درصد هستند.

تسهیلات ارزان قیمت، نرخ کارمزد پایین، امکان دریافت وام با بهره پایین مثل وام ۸ درصد و وام ۱۴ درصد و امکان گرفتن وام برای خانواده تا سقف دو میلیارد ریال مرابحه و ۵۰۰ میلیون ریال قرض‌الحسنه از مزیت‌های ارزشمند طرح حامی بانک تجارت به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.
اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید: افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها