شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

واریزی ۴ میلیونی برای بازنشستگان لشکری و کشوری

03 اردیبهشت 1403
واریزی ۴ میلیونی برای بازنشستگان لشکری و کشوری

افزایش حقوق 2 میلیون و 200 هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه واریز خواهد شد که مابه التفاوت افزایش حقوق 4 میلیون و 400 هزار تومان خواهد شد.

به گزارش بانک اول، حقوق  بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال 1403 نزدیک به 2 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافت.

افزایش حقوق فروردین ماه قرار بر این است در خرداماه واریز شود.

حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری با افزایش واریز خواهد شد.

حقوق فروردین ماه بدون افزایش حقوق واریز خواهد شد که نزدیک به همان 7 میلیون تومان است.

اخبار مرتبط
انتشار میزان افزایش حقوق بازنشستگان؛ و جزئیات جدید از واریز معوقات حقوق بازنشستگان به همراه جدول؛ عنوان مطلبی است که در اندیشه معاصر به آن می پردازیم و یادآور می شویم که حقوق بازنشستگان براساس اظهارات مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه واریز می‌شود.
با این حال این سوال مطرح می شود که آیا شرط دیگری وجود دارد که بدون دارا بودن شرط سن برای زنان، بتوان با 20 سال سابقه کار با بیمه تامین اجتماعی، بیمه شد؟ بر اساس گزارش اقتثادنیوز، مرکز پژوهش های مجلس در جدولی که منتشر کرده اینگونه آورده است که یک زن با 42 سال سن در صورتی می تواند با 20 سال سابقه کاری فقط با «درخواست 20 روز حقوق» می‌تواند دوران بازنشستگی خود را آغاز کند.
محمد مخبر، آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را ابلاغ کرد که بر اساس این ابلاغیه، صندوق‌های بازنشستگی مکلفند از ابتدای سال ۱۴۰۳ و در حدود اعتبارات مصوب مربوط، حقوق بازنشستگی مشمولان صندوق خود را با رعایت این آیین‌نامه و سایر قوانین و مقررات مربوط، متناسب‌سازی کنند.
ظاهراً بازنشستگانی که نام خانوادگی آن‌ها با «میم» شروع می‌شود، تا این لحظه هنوز حقوق تیر خود را نگرفته‌اند؛ این در حالیست که براساس جدول اعلامی، قرار بود حقوق این بازنشستگان ۳۰ تیر پرداخت شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها