ﺳﻪشنبه, 5 تیر 1403 2024,June

کدام بانک‌ها حساب بانکی کودکان دارند؟ + شرایط

27 خرداد 1403
کدام بانک‌ها حساب بانکی کودکان دارند؟ + شرایط

آیا می‌دانید کدام بانک‌ها برای کودکان افتتاح حساب می‌کنند و هر کدام از این طرح‌های بانکی چه مزایای احتمالی‌ای برای فرزندانتان دارند؟

زیپاد / بانک پاسارگاد

به گزارش بانک اول اپلیکیشن زیپاد یکی از کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای افتتاح حساب کودک و نوجوان و متعلق به بانک پاسارگاد است. از مهم‌ترین نقاط قوت اپلیکیشن زیپاد، سرعت ایجاد حساب دیجیتال برای کودکان و نوجوانان است.  کافی است این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید تا ظرف چند دقیقه بتوانید یک حساب دیجیتال برای فرزند خود افتتاح کنید.

تمامی مراحل افتتاح حساب کودک و نوجوان بانک پاسارگاد از ایجاد حساب تا دریافت کارت بانکی (زی‌کارت) به‌صورت غیرحضوری و کاملا رایگان است.

سایر مزایا و خدمات:

  • ارائه تسهیلات متنوع به خانواده‌ها
  • هدبه پنجاه هزارتومانی افتتاح حساب
  • امکان مدیریت و نظارت بر تراکنش‌های فرزندان توسط والدین
  • ساخت قلک دیجیتال توسط والدین و آموزش سواد مالی به کودکان
  • انتقال وجه درون خانوادگی بدون کارمزد
  • امکان تنظیم پول توجیبی خودکار
  • تعلق گرفتن هدیه در صورت دعوت از دوستان
  • طرح‌های متنوع کارت بانکی کودک و نوجوان (زی‌‌کارت)
  • قرعه‌کشی‌های میلیاردی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته

امید / بانک آینده

تمام دانش آموزان – از مهد کودک تا پایان دبیرستان – امکان افتتاح حساب طرح امید بانک آینده را دارند. یکی از ویژگی‌های طرح افتتاح حساب توسط خود دانش اموز و بدون حضور والدین‌شان  – به شرط داشتن سن بالای ۱۲ سال – است. این حساب بانکی، قرض الحسنه است و صاحب حساب هر سال مهرماه در قرعه‌کشی جوایز قرض الحسنه بانک آینده هم شرکت داده می‌شود.

مزایای امید:

افتتاح رایگان حساب و دریافت رایگان کارت برای دانش آموزان

هدیه ۳۰هزار تومانی در زمان افتتاح حساب به تمام مشتریان ۵ تا ۱۸سال

افتتاح حساب بدون نیاز به والدین برای مشتریان بالای ۱۲سال

کارت نوجوان / بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین هم با افتتاح حساب کارت نوجوان، سراغ جذب مشتریان ۱۲ تا ۱۸سال رفته است. برای افتتاح این نوع حساب باید در همین بازه سنی باشید. کارت نوجوان در واقع یک حساب بانکی سپرده‌گذاری کوتاه مدت است که تمام امکانات و خدمات یک حساب سپرده‌گذاری را در خودش دارد.

مزایای کارت نوجوان

امکان نظارت والدین روی عملیات بانکی این نوع حساب

امکان اتصال به تلفن‌بانک، همراه‌بانک، اینترنت بانک از طریق کارت نوجوان

امکان اعمال محدودیت سقف واریز و برداشت برای دارنده کارت

رفاه فردا / بانک رفاه کارگران

اگر پدر و مادری حقوقش را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کند، می‌تواند بخشی از حقوقش را به حساب فرزندانش انتقال بدهد. این‌طوری هم خیال والدین آسوده می‌شود، هم فرزندان هم یاد می‌گیرند مانند پدرومادر که سر زمان مشخصی حقوق‌شان را می‌گیرند، پول به حساب‌شان بیاید و هزینه‌هایشان را تا ماه بعد مدیریت کنند. همان طور که می‌دانید بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی حقوق خودشان را از این بانک می‌گیرند و می‌توانند با افتتاح حساب رفاه فردا تکلیف فرزندشان را هم معلوم کنند.

مزیای رفاه فردا:

امکان سرمایه‌گذاری با حداقل ۱۰۰هزار تومان در ماه

گرفتن سود سپرده بانکی و امکان گرفتن تسهیلات برای دارنده حساب رفاه فردا

آتیه پلاس / بانک سامان

این حساب بانکی، چیزی شبیه به بیمه عمر و حساب‌های سپرده‌گذاری بلندمدت بانکی است. یعنی شما حساب آتیه پلاس برای فرزندتان باز می‌کنید و هر ماه مبلغ مشخصی پول به حساب واریز می‌کنید. بعد از زمان مشخص – بین ۵ تا ۲۵سال – امکان برداشت حساب با سود بانکی برای دارنده آن وجود دارد. حداقل موجودی برای افتتاحاین حساب بانکی کودکان ۱۰۰هزار تومان است و این حساب بانکی امکان برداشت از حساب قبل از موعد مقرر را ندارد، مگر در صورت فسخ قرارداد با بانک. حداقل سن برای افتتاح حساب ۱۸ سال است.

مزایای آتیه پلاس:

تعلق گرفتن سود ۱۸درصد سالانه به موجودی حساب

اختصاص سود بلندمدت به مبلغ اولیه در زمان افتتاح حساب و سود کوتاه مدت به مبالغی که طی که مدت قرارداد به حساب واریز می‌شود.

امکان تغییر مدت قرارداد بعد از افتتاح حساب

بلو جونیور / بلوبانک

اگر پدر و مادر حساب بلوبانک داشته باشند، می‌توانند برای فرزندان خودشان حساب بانکی بلو جونیور باز کنند. این حساب مخصوص فرزندان  ۷ تا ۱۴سال دارندگان حساب بلوبانک است. بلوجونیور اموزش مسائل مالی به فرزندان را هم در اپلیکیشن خودش دارد و فرصت خوبی است تا کودکان با حساب بلو جونیور با مقدمات مسائل مالی آشنایی پیدا کنند.

مزایای بلو جونیور:

خرید تا سقف ۱۰میلیون تومان و واریز تا سقف ۲۰۰هزار تومان

اختصاص هدیه ۵۰هزار تومانی در زمان افتتاح حساب‌ بلو جونیور

آرزو / بانک ملی

آرزو، حساب بانکی کودکان در بانک ملی است. طرح آرزو در واقع یک حساب قرض الحسنه بانکی است. این حساب بانکی تنها امکان افتتاح برای افراد زیر ۱۸سال را دارد و باز کردن حساب با مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک ملی همراه والدین یا ورود به سرزمین آرزوها به آدرس «bmi.ir/kids/Entry» امکان‌پذیر است.

مزایای آرزو:

شرکت در قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه بانک ملی که هر سال حوالی مهرماه انجام می‌شود.

تاک / بانک کشاورزی

طرح تاک بانک کشاورزی یک حساب سپرده‌گذاری کوتاه مدت است که امکان برداشت تا سقف ۲۰۰هزار تومان در روز را دارد. افتتاح حساب برای افراد ۸ تا ۱۸سال فقط از طریق حضوری و داخل شعبه و همراه والدین انجام می‌شود.

اخبار مرتبط
شاید برای شما یا یکی از آشنایانتان پیش آمده که گوشی خود را در جایی گم کرده و یا تلفن همراهتان به سرقت رفته باشد؛ با توجه به هزینه‌هایی که امروزه برای خرید گوشی‌های هوشمند صرف می‌شود، لازم است راهکاری وجود داشته باشد که بتوان برای یافتن گوشی اقداماتی را انجام داد.
مدیرکل دفتر تعرفه و خدمات مشترکین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: با اقدامات مدیریتی و اصلاح ساختار تعرفه‌ای، رشد مصرف اب شرب که بیش از 3درصد بود به کمتر از 1.8 درصد رسید.
این نماینده مجلس دوازدهم افزود: در مجموع سیستم مالیات ستانی در این سال‌ها به سمت شفافیت هوشمندی و جلوگیری از فرار مالیاتی و شناسایی دانه درشت‌های اقتصادی حرکت کرده و مشاغلی که تاکنون مالیاتی پرداخت نمی‌کردند را شناسایی کرد و بر این اساس بر تعداد مودیان مالیاتی در کشور افزوده شد.
ئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه در حال حاضر 160 میلیارد متر مکعب به آبخوان‌های کشور بدهکاریم، افزود: اقدامات خوبی در زمینه آبخیزداری و آبخوان داری در کشور انجام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها