ﺳﻪشنبه, 10 مهر 1403 2024,October

آغاز ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی/دانشجویان شاغل و غیر شاغل و نوبت دوم دانشگاه‌های دولتی نیز مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند

10 مهر 1403
 آغاز ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی/دانشجویان شاغل و غیر شاغل و نوبت دوم دانشگاه‌های دولتی نیز مشمول دریافت وام ودیعه مسکن شدند
با شروع سال تحصیلی جدید ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی در صندوق رفاه دانشجویان کلید خورد.

به گزارش  بانک اول  مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان ضمن تبریک سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و نیز تاکید بر نکوداشت یاد و خاطره دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با شروع سال تحصیلی جدید از اول مهرماه سال جاری آغاز گردیده است و این مهم تا اول آذرماه ادامه خواهد داشت.


گنجی افزود: از ابتدای ماه مهر تا امروز حدود ۷۰ نفر دانشجو درخواست ثبت نام برای وام ودیعه مسکن در سامانه صندوق رفاه دانشجویان داشته اند.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد: در راستای اهمیت طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، امسال وام ودیعه مسکن دانشجویی در تهران ۲۰۰ میلیون‌تومان شده است، همچنین این وام در شهر‌های با جمعیت ۵۰۰ هزار نفر و کمتر به ۱۰۰ میلیون تومان و در شهر‌های با جمعیت بالای ۵۰۰ هزار نفر به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.


گنجی در پایان با اعلام خبری خوب، گفت: امسال هم دانشجویان شاغل و هم دانشجویان غیرشاغلِ دانشگاه‌های دولتی و هم دانشجویان نوبت دوم این دانشگاه‌ها مشمول دریافت وام ودیعه مسکن دانشجویی خواهند بود./خبرگزاری دانشجو

اخبار مرتبط
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی با اشاره به اینکه واریز مرحله سوم این تسهیلات نیز به‌زودی از طریق کانون‌های بازنشستگی آغاز می‌شود، بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تأمین منابع مالی، تلاش داریم تا با همکاری کانون‌های بازنشستگی، واجدان شرایط بتوانند برای مرحله جدید تسهیلات از ۲۱ مهرماه نسبت به ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اقدام کنند.
بانک قرض الحسنه رسالت در سال ۱۴۰۳ به سپرده‌گذارانی که دارای میانگین حساب مناسب باشند، تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می‌کنند.
زمان دقیق ثبت نام جدید وام ۳۰میلیون تومانی بازنشستگان کارگری اعلام شد
وام نیک‌ وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها