شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

موسسه اعتباری ملل

روش دریافت وام طرح یاقوت ملل
متقاضیان محترم جهت اطلاع از جزئیات کامل طرح به سایت موسسه به نشانیwww.melalbank.ir ویا شعب در سراسر کشور مراجعه واز مزایای طرح بهره‌مند گردند
اگر کارت بانکی خود را گم کردیم چه کنیم؟
در صورت مفقود شدن کارت بانکی، اگر چنانچه در ساعات اداری باشد باید به نزدیک‌ترین شعبه بانک مورد نظر مراجعه و درخواست ابطال کارت قبلی و صدور کارت جدید کنید. در این صورت بانک کارت جدیدی با شماره ۱۶ رقمی متفاوت به شما می‌دهد اما شماره حساب شما همان شماره قبلی خواهد بود. برای دریافت کارت جدید از بانک لازم است کارت ملی خود را در دست داشته باشید.
 موسسه اعتباری ملل استخدام می کند + شرایط و مدارک لازم
درخواست هاي ثبت شده در بانك اطلاعاتي موسسه نگهداري خواهد شد و موسسه در زمان نياز به جذب نيرو، طبق ضوابط و مقررات داخلي خود از متقاضيان جهت شركت در آزمون و مصاحبه دعوت بعمل خواهد آمد. لذا ثبت نام در اين بخش به هيچ عنوان حقي براي متقاضي ايجاد نخواهد كرد. تكميل بخش هاي ستاره دار الزامي مي باشد.
 دریافت وام قرض الحسنه بدون ضامن  تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال
افتتاح حساب و دریافت وام قرض الحسنه به صورت غیر حضوری و بدون ضامن بوده و با مدارک شغلی و سفته الکترونیکی پرداخت می‌شود.
وام بدون ضامن موسسه ملل فقط با سفته
متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه متا بانک نسبت به افتتاح حساب اقدام و تسهیلات خود را بر اساس میانگین موجودی حساب کوتاه مدت از سامانه فوق بدون حضور در شعب دریافت نمایند
۷۵۰ میلیون وام بدون بهره بگیرید + جزییات
با توجه به سقف مبلغ تسهیلات، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان قسط ۱۳ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۳۹۲ تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات به ۷۸ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۴۹۲ تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۸۲۸ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۴۹۲ تومان خواهد بود.
لیست شعب کشیک بانک ها در ایام تعطیلات نوروزی
بانک اول - بسیاری از بانک های بزرگ کشور در ایام تعطیلات نوروزی در شعب منتخب خود در سراسر کشور اقدام به ارایه خدمات بانکی به مشتریان خود می نمایند , اسامی شعب کشیک بانک ها را به صورت کامل در این خبر مشاهده می کنید.
 پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی موسسه اعتباری ملل
بانک اول - موسسه اعتباری ملل به منظور تسهیل و رونق کسب و کار نسبت به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اقدام می نماید.
شرایط دریافت وام خرید خودرو از بانک‌ها
بانک اول - برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی با داشتن شرایطی خاص به مشتریان خود وام خرید خودرو می‌دهند؟ بیشترین وام خودرو متعلق به کدام بانک‌ است؟
طرح‌های جدید بانک‌ها برای پرداخت وام
بانک اول - در شرایطی که بانک‌ها درهای خود را برای پرداخت وام بسته‌اند، بانک‌های معدودی وام پرداخت می‌کنند. کدام بانک‌ها وام می‌دهند؟
خرید کالای  ایرانی با تسهیلات طلوع موسسه اعتباری ملل
بانک اول - در راستای تکریم و رضایت مشتریان تسهیلات طلوع در موسسه اعتباری ملل پرداخت می گردد.
امکان دریافت عدم سوء پیشینه از طریق نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل
بانک اول - در راستای کمک به کاهش مراجعات حضوری هموطنان محترم به ادارات و سازمان ها امکان دریافت عدم سوء پیشینه از طریق نرم افزار فام فراهم شد.
مجوزی برای ارتقای موسسه اعتباری ملل داده نشده است
بانک اول - بانک مرکزی تاکنون مجوزی مبنی بر ارتقای مؤسسه اعتباری غیربانکی ملل به بانک صادر نکرده و صرفا با رسیدگی به درخواست این مؤسسه برای ارتقا موافقت کرده است.
موسسه اعتباری ملل، بانک ملل می‌شود/شروط بانک مرکزی برای تبدیل شدن موسسه اعتباری به بانک+سند
بانک اول - بانک مرکزی طی نامه ای موافقت خود را با ارتقاء موسسه اعتباری ملل به بانک ملل، منوط به تعهد هیئت مدیره موسسه در خصوص اقدامات اعلام شده ظرف مدت شش ماه را اعلام کرد.
در طرح یکتا موسسه ملل تا 5 برابر سپرده تان وام بگیرید
بانک اول - در طرح یکتا موسسه مالی و اعتباری ملل تا 5 برابر سپرده تان وام دریافت می کنید.