دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

شاخص بورس تهران از مرز یک میلیون واحد گذشت/ رکوردزنی تاریخی

24 خرداد 1401
شاخص بورس تهران از مرز یک میلیون واحد گذشت/ رکوردزنی تاریخی

به گزارش بانک اول، در ساعت اولیه معاملات، بورس تهران توانست با ثبت 25 هزار واحد رشد، از کانال تاریخی یک میلیون واحد نیز عبور کند تا رکوردهای تاریخی بورس تهران تداوم یابد. 

تا این لحظه نمادهای فولاد، فملی و فارس بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل داشته‌اند. باید دید شاخص تا پایان ساعت معاملات امروز می‌تواند بالای سطح تاریخی دوام بیاورد یا خیر.

 

 

اخبار مرتبط
با توجه به اظهارات معاون رئیس جمهوری مبنی بر ادامه فعالیت ادارات و سازمان‌ها در ایام عزای عمومی، این گمانه مطرح است که بازار سهام فردا تعطیل نخواهد بود. به‌ویژه اینکه تعطیلی امروز بازار سهام نیز به دلیل جلوگیری از واردآمدن شوک خبری به دادوستدها بوده و ضربه را گرفته است. بر همین مبنا بعید به نظر می‌رسد تعطیلات بازار سهام بیش از این ادامه یابد.
قادر معصومی خانقاه، مدیر جدید نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به لغو عرضه‌های اولیه در بازار سرمایه گفت: این تصمیم در راستای حمایت از بازار سرمایه با توجه به شرایط کنونی گرفته شده است.
نرخ اخزا در بازار این روزها به اعداد بالاتر از 35 درصدی رسیده است. سود آوری شرکت های بورسی در آخرین گزارش منتشر شده در سامانه کدال ارقامی را نشان می‌دهد که نسبت به دوره های قبل شرکت ها با حاشیه های سود خالص و ناخالص پایین‌تری گزارش شده‌اند و تعدادی از این شرکت‌ها در لبه مرز شناسایی زیان خالص هستند.
در بازار امروز 41 نماد در محدوده مثبت و 390 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 71 نماد در محدوده مثبت و 314 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها