دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

واریز وام ازدواج فرزندان بازنشستگان تا آخر خرداد

24 خرداد 1401
 واریز وام ازدواج فرزندان بازنشستگان تا آخر خرداد

به گزارش بانک اول، فتح الله شعبانی ضمن اعلام این خبر گفت: وام ضروری 7 میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری دیروز (سه شنبه) به حساب 44 هزار و 300 نفر از «متقاضیان واجد شرایط» واریز شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه تسهیلات هفت میلیون تومانی در هفت نوبت برای 200 هزار نفر از واجدین شرایط پرداخت خواهد شد، اظهارکرد: وام 2100 نفر از متقاضیان واجد شرایط باقیمانده از نوبت اول نیز روز شنبه (17 خردادماه) به حساب آنان واریز می‌شود

اخبار مرتبط
با توجه به اینکه، یکی از سوالات رایج در خصوص مشاهده وضعیت وام ازدواج ۱۴۰۳، پیرامون استعلام وضعیت این وام، با کد ملی ثبت نام کننده است، در این بخش از مقاله، قصد داریم، به این پرسش پاسخ دهیم که صرف داشتن کد ملی، برای پیگیری وام ازدواج، کافی است یا خیر؟
افراد حقیقی و حقوقی که مایل به دریافت وام ۵۰۰ میلیونی و ۳ میلیارد تومانی بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری بدون دسته چک داشته باشند. مدت سپرده گذاری و میانگین حساب متقاضی دست کم شش ماه گذشته باشد تا بتواند برای این تسهیلات درخواست بدهند. افراد نیازمند معرفی ضامن رسمی هستند.
ثبت نام وام بازنشستگان کشوری به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نیست. در ادامه به مراحل نحوه ثبت نام وام بازنشستگان کشوری خواهیم پرداخت.
به گفته مقام مسئول بانک مرکزی از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر ( حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد شده‌اند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها