یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

تشکیل پرونده پرداخت ودیعه مسکن در بانک‌ها

24 خرداد 1401
تشکیل پرونده پرداخت ودیعه مسکن در بانک‌ها

به گزارش بانک اول محمود محمودزاده در پاسخ به این سوال که مسئولان بانکی اعلام کردند به سامانه پیامکی ودیعه مسکن متصل نیستند، گفت: این سامانه به لحاظ محدودیت‌های امنیتی که در بانک‌ها وجود دارد، از اول قرار بود به نحوی پیش رود که بانک‌ها به آن متصل نباشند.

وی گفت: به عنوان یک سامانه مستقل و منفرد بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ کد کاربری را برای شعب مختلف بانک‌ها تعریف کردیم.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی افزود: جلسات فشرده و متعددی با بانک مرکزی برگزار شد که با دید مثبت آن‌ها و مسولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موفق شدیم به این اقدام در طول یک هفته برسیم.

محمودزاده گفت: در دو روز گذشته جلسه‌ای با حضور مدیران عامل بانک‌های عامل برگزار کردیم که نحوه اقدام و اجرای این طرح در آن توضیح داده شده است.

مهر

اخبار مرتبط
در عین حال تمامی دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز نیک همانند سایر حسابهای قرض الحسنه پس انداز، تا پایان مهلت جشنواره یعنی پایان خردادماه ۱۴۰۳ می توانند در قرعه کشی ۱۰۰۱ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی شرکت کنند.
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها