پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

اگر می خواهید اطلاعات سهام عدالت را ویرایش کنید بخوانید

24 خرداد 1401
 اگر می خواهید اطلاعات سهام عدالت را ویرایش کنید بخوانید

به گزارش بانک اول علیرضا صالح در پاسخ به این سوال که اگر حجم خرید متقاضیان سهام (پالایش یکم) بیش از برنامه‌ریزی‌ها باشد چه برنامه‌ریزی خواهید داشت؟ گفت: ما فکر می‌کنیم که سقف رقمی که برای خرید واحدهای پالایش یکم در نظر گرفته‌ایم با میزان تقاضایی که خواهیم داشت برابر باشد ولی اگر تقاضا خرید سهامداران بیش از میزان کل ارزش صندوق دارا یکم باشد، آن را به نسبت بین متقاضیان تقسیم می‌کنیم.

او افزود: اگر حداکثر تقاضا را ۱۰۰ در نظر بگیریم اما تقاضا ۱۵۰ باشد ما مجبور هستیم که تقسیم به نسبت کنیم تا در حق کسی اجحاف صورت نگیرد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی، تاکید کرد: نام این صندوق‌ها را نمی‌توان "دارا دوم" گذاشت به علت آن که دارا مربوط به بخش بانک و بیمه است و نام این صندوق در "پالایش یکم" با نماد پالایش است.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است امکان ویرایش اطلاعات در سامانه سهام عدالت فراهم شود، تصریح کرد: ما تمام خدمات مربوط به سهام عدالت را به سازمان بورس واگذار کردیم. از شرکت سپرده گذاری مرکزی درخواست کردیم تا روند ویرایش اطلاعات را بر عهده بگیرند، ما به آنها کمک خواهیم کرد تا هر چه سریع تر امکان ویرایش شماره‌های تماس و شماره شبا امکان‌پذیر شود.

 

 

اخبار مرتبط
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 12 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 800 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 246 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران بیش از 11 هزار واحدی دیگر افت کرد تا مسر نزولی ( هر چند کوتاه ) اردیبهشت ماه را ساخته باشد . شاخص هم وزن نیز با افت بیش از 5290 واحدی بازار را به پایان برد.
بر این اساس در روز یکشنبه 16 اردیبهشت سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن، گندله و آهن اسفنجی، ورق اختصاصی و سایر محصولات عرضه شده طبق روال شنبه هر هفته در تالار صنعتی، محصولات غیر بهین یابی در تالار فرآورده های نفتی عرضه می‌شود.
در این روز به ترتیب نماد‌های فملی، فولاد، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
رضا حسینی نسب
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام .می خواستم ببینم اگر کسی که سهام خودش روبرای فروش گذاشته والان ازفروشش پشیمون شده آیا راهی هست که بتونه فروش سهامش رو متوقف کنه ونفروشه ..من سهامم رو ناخواسته برای فروش گذاشتم ولی ازاین کارم پشیمونم ونمی خوام بفروشم آیاراهی برای بازپس گرفتنش هست ممنون میشم کمکم کنید

ف خ
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

والله ما هنوژ پول ۳۰درصد اول که اشتباه کردیم به بانک صادرات فروختیم بسیار متضرر شدیم و هنوز پولمون نریختن اگه لازم نداشتیم که بفروشیم هیچ رسیدگی هم نمیشه

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها