شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

علت فروش نرفتن سهام عدالت مشخص شد

24 خرداد 1401
علت فروش نرفتن سهام عدالت مشخص شد

به گزارش بانک اول، مهدی نعمتی روابط عمومی شرکت سپرده گذاری مرکزی در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع صحت دارد از زمانی که روش فروش سهام عدالت از تجمیعی به بلوکی تغییر کرده است درخواست های فروش سهام عدالت انجام نمی‌شود؟ اظهار کرد: فروش سهام عدالت به شرایط بازار بستگی دارد، در روش جدید(بلوکی) سهام ها با قیمت های منصفانه تری فروخته می‌شوند زیرا درخواست‌ها تجمیع شده و با یک قیمت مشخص به فروش می‌رود. 

وی افزود: این احتمال وجود دارد که به دلیل شرایط حال حاضر بازار، سهمی چند روز در صف فروش باشد، به افراد دارای سهام عدالت توصیه می‌کنیم برای فروش سهام خود عجله نکنند تا کارگزاران سهام آنها را با قیمت بالاتری به فروش برسانند

اخبار مرتبط
افراد برای تعیین سهام متوفیان خود می‌توانند به شعب بانک‌ها یا کارگزاری‌های منتخب اعلامی مراجعه کنند.
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت کند تا برای سهامداران این سود واریز شود.
این مقام مسئول همچنین اظهار کرد: اگر این شرکت‌ها سود سهام عدالت را واریز نکنند سازمان بورس بر اساس ضوابط، مقررات، وظایف و اختیاراتی که دارد حتما برخورد مقتضی را انجام می‌دهد در نهایت سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت تا برای سهامداران این سود واریز شود.
ابراهیم بازیان درباره موضوع انبوه پیامک‌ها برای ثبت نام سهام عدالت جاماندگان اظهار داشت: مردم توجه داشته باشند همانطور که بارها گفته شده ثبت‌نام سهام عدالت جاماندگان تنها شامل ۵ میلیون نفر افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و تعدادی از ایثارگران می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من اصلا دوس دارم سهاممو به همین قیمتی که الان هس بفروشین... یعنی چه خبببب ما پولشو لازم داشتیم که فروختیم وگرنه دلدرد واسه فروختنش نداشتیم

رامین سمگیری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

برو خودتو رنگ کن.. انقد دیرفروختین ارزشش کلا اومد پایین. انشالله خداجوابتون میده

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها