دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر خوش رئیس جمهور برای مردم چیست؟

24 خرداد 1401
خبر خوش رئیس جمهور برای مردم چیست؟

حسن روحانی رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در جلسه هیأت دولت با اعلام یک خبر خوش گفت: یکشنبه ۲۷ مهرماه پس از ده سال تحریم تسلیحاتی ایران تمام خواهد شد.

او افزود: آنهایی که می‌گفتند برجام چه ستاوردی داشت، یکی از آن دستاوردها این است که از روز یکشنبه کشور ما می‌تواند از هر کشوری اسلحه بخرد و حتی اسلحه بفروشد.

روحانی اظهار کرد: مردم در فشار اقتصادی هستند، به مردم اطمینان می‌دهم دولت تمام تلاش خود را برای تامین ارز و کالای مورد نیاز جامعه به کار برده و بکار خواهد بست و از همه وزرا می‌خواهم با همه توانمندی، مشکلات مردم را حل کنند./تجارت نیوز

اخبار مرتبط
حداقل حقوق متاهلین در ناحیه شهری و مناطق غیرعملیاتی که در فروردین ۱۴۰۳، معادل ۷ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است که با مصوبه مجلس، به حداقل ۹ میلیون ۵۷۳ هزار تومان خواهد رسید.
با تصویب قوانین جدید مبنی بر الزام ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی به سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی، انتخاب نرم‌افزار مناسب برای این منظور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.
سازمان حج و زیارت اعلام کرده است که از میان ۸۲ هزار و ۵۰۰ زائر، فقط تعداد معدودی (حدود ۶ هزار و ۶۳۶ نفر) به علت فاقد حساب بودن در بانک‌های ملی و ملت، مبلغ بازگردانده‌شده را دریافت نکرده‌اند.
در این مرحله ۶۳ نفر در پانزده دستگاه اجرایی استان جذب خواهند شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی به نشانی hrtc.ir برای حضور در آزمون ثبت نام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها