شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

سود هر سهم شستا اعلام شد +تاریخ پرداخت سود نقدی سهامداران

24 خرداد 1401
سود هر سهم شستا اعلام شد +تاریخ پرداخت سود نقدی سهامداران

به گزارش بانک اول، در جلسه مجمع عمومی شستا که صبح امروز برگزار شد، پس از ارائه گزارش حسابرس و پاسخ به پرسش‌های سهامداران، مجمع وارد دستور شد و صورت‌های مالی شستا به تصویب مجمع عمومی رسید.

رضوانی فر - مدیر عامل شستا - در این نشست از کسب گزارش مقبول از سازمان  حسابرسی خبر داد و گفت: رتبه اعتباری این شرکت بر اساس آخرین ارزیابی‌ها A+ اعلام شد که بالاترین رتبه ارائه شده تاکنون در ایران است.
 
وی افزود: سود عملیاتی تلفیقی شستا با افزایش ۷۷ درصدی به قریب ۲۵ هزار میلیارد تومان رسیده است.

رضوانی فر از تحقق سود خالص ۱۹۲۸۳ میلیارد تومانی در شرکت اصلی خبر داد و افزود: این سود نسبت به سال گذشته ۴.۲ برابر شده است.

وی  در ادامه افزود: تمام هلدینگ‌های تابعه شستا در سود تلفیق رشد مناسبی داشتند و همچنین هلدینگ رایتل و هلدینگ انرژی پس از چند دوره به سوددهی رسیدند و از زیان خارج شدند.

در این نشست، مجمع عمومی شستا تصویب کرد ۱۲۰ تومان سود به ازای هر سهم پرداخت شود. مجموعا ۹۶۰۰ میلیارد تومان، معادل ۹۹ درصد از سود قابل تقسیم، میان سهامداران، توزیع می‌شود.

 

شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در اطلاعیه‌ای زمان‌بندی پرداخت سود نقدی سهامداران این شرکت را علام کرد.

طبق اطلاعیه سهامداران دارای کد سجام در تاریخ 21 آبان ماه 1399 سود خود را دریافت خواهند کرد و سهامدارانی که کد سجام ندارند در ناریخ 15 آبان ماه می‌توانند با حضور در شعب بانک رفاه سراسر کشور نسبت به دریافت سود نقدی خود اقدام کنند.

 

اخبار مرتبط
فرزاد وجیهی کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه خرید طلا برای حفظ سرمایه گزینه مناسبی است، گفت: خرید طلا تنها برای افرادی که به دنبال حفظ سرمایه هستند مناسب است. اما اگر کسی به دنبال کسب سود مازاد از تورم است باید در بازار بورس و صندوق‌های اعتباری سرمایه گذاری کنند
معامله‌گران در بورس تهران با انجام 336 هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود 45 هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود 6 میلیارد و 427 میلیون سهم معامله شد.
معامله گران در بورس تهران با انجام ۳۵۷ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۹ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۷ میلیارد و ۳۸۳ میلیون سهم معامله شد.
در این روز به ترتیب نماد‌های فارس، فملی، شپنا و شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل افت بازار سرمایه شدند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
b. a
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کد سجام و همه چی داریم چرا به بعضیا از طریق سجام پرداخت نمیشه این چه وضعیه چند نفر رو هم میشناسم که سودشون واریز نشده کاش ماهم مثل به قول شما کافر ها بودیم یکم شفاف بود کارامون

هوشنگ چیگویی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کد سجام دارم ولی سود سهام پرداخت نشده

احسان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا سود سهام شستا واریز نشده کد سجام همه چی داریم قبلا هم برامون واریز شده ولی الان 22 هست شستا واریز نشده.؟دلیلش چیه؟

آرمین محبوبی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

نوشته از ۲۱ برج هشت میدن

مجید عادلی پور صوفی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سود سهام واریز نشده است سجام دارم اگر اقدامی میبایستی صورت پذیرد لطفا" راهنمائی فرمائید

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها