شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

هشدار تأمین اجتماعی درباره وعده کارت طلایی و هوشمند به بیمه‌شدگان و بازنشستگان

24 خرداد 1401
هشدار تأمین اجتماعی درباره وعده کارت طلایی و هوشمند به بیمه‌شدگان و بازنشستگان

به گزارش بانک اول، سازمان تامین اجتماعی روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: علیرغم هشدارهای مکرر سازمان تأمین اجتماعی و تأکید این سازمان مبنی بر اینکه هیچگاه تماسی از سوی این سازمان برای دریافت وجه در قبال خدماتی از قبیل ارائه کارت هوشمند درمان، کارت طلایی و... با بیمه شدگان و بازنشستگان انجام نمی‌شود، متاسفانه شاهد فریب برخی از بازنشستگان و بیمه شدگان توسط افراد کلاهبردار هستیم.

این اطلاعیه می افزاید: بیمه شدگان و بازنشستگان محترم توجه داشته باشند که در مواردی کلاهبرداران پس از دسترسی به برخی اطلاعات افراد از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نشانی و شماره تلفن افراد و یا شعبه محل بیمه پردازی اقدام به تماس و مراجعه می‌کنند و لازم است که عموم مردم و بویژه بیمه شدگان و بازنشستگان به صرف مشاهده برخی اطلاعات و یا ظاهر موجه افراد فریب نخورند و در صورت مواجه با هر نوع درخواست مشکوک، بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

سازمان تامین اجتماعی در این اطلاعیه تاکید کرد: بار دیگر از بیمه شدگان و بازنشستگان عزیز سازمان تأمین اجتماعی درخواست می‌شود، توجه داشته باشند که عدم نیاز به تمدید اعتبار دفترچه‌های تأمین اجتماعی و یا حذف کامل دفترچه‌های کاغذی نیز به هیچ عنوان منجر به دریافت وجه از بیمه شدگان و بازنشستگان به منظور ارائه کارت نخواهد شد.

بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در صورت مواجهه با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افرادی برای دریافت وجه؛ موضوع را به پلیس و مراجع قضایی اطلاع دهند و برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشورت با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تلفن 1420 تماس بگیرند./ایرنا

اخبار مرتبط
زندگی گاهی اوقات می تواند خیلی سخت شود و ما را درهم بشکند. در چنین شرایطی باید ریتم تند زندگی را کمی آهسته کنیم و به یافتن تعادل و انتخاب‌های آگاهانه روی بیاوریم.پیروی از ۸ اصل در زندگی می‌تواند در مواقعی که به نظر می‌رسد دنیا خیلی سریع می‌چرخد کمک کند.
پایه سنوات تجمیعی چیست و شامل چه کارگرانی می شود؟خوشوقتی گفت: شاید جالب باشد، کارگری که از سال 1391 استخدام شده و همچنان در یک کارگاه مشغول به کار است، پایه سنوات تجمیعی او امسال ماهانه 2 میلیون و 700 هزار تومان می شود. بنابراین کارگری که حداقل دستمزد (7 میلیون و 100 هزار تومان) دارد و از سال 91 تا کنون در یک کارگاه است، باید یک حداقل دستمزد بعلاوه پایه سنوات تجمیعی 2 میلیون و 700 هزار تومان و یک پایه سنوات 210 هزار تومان برای امسال دریافت کند.
اگر شورای نگهبان با مصوبه مجلس موافقت کند، روزهای غیرکاری هفته در کل کشور مثل شرایط فعلی تهران به دور روز افزایش پیدا می‌کند؛ خانوارها وقت بیشتری برای دورهم بودن دارند، آرزومندان خواب در صبح روز جمعه به مراد دلشان می‌رسند و از این به بعد احتمالاً آرزوی خواب در صبح روز یکشنبه را خواهند داشت! فعالان اقتصادی نیز با افزایش مطابقت تعطیلات هفتگی کشور با جهان می‌توانند بیشتر و بهتر به تجارت و امور اقتصادی بپردازند.
در سال‌جاری دریافت لاستیک دولتی با کمی تغییرات همراه بوده و برای دریافت این محصول باید مدارکی مانند برگ سبزخودرو، کارت ماشین و کارت ملی صاحب خودرو را داشته باشیم و به نشانی اینترنتی kala.ntsw.ir مراجعه کنیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
Jvad.nazari 6969
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام و احترام این اشخاصی ک در غالب شرکت های بیمه گر و جهت صدور کارت های سلامت و امثالهم با سالمندان و بازنشتگان عزیز تماس میگیرند و اقدام به کلاهبرداری میکنند اینها از کجا اطلاعات شخصی بازنشستگان اعم از نام و نام خانوادگی ، شماره تماس و آدرس محل سکونت و .... رو بدست میارن؟؟؟ دقیقا اطلاعات شخصی بیمه شدگان و بازگشتگان ظاهرا توسط خود سازمان تامین اجتماعی داره در اختیار این افراد سود جو قرار میگیره ه ...👌😏

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها