شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

قرعه کشی ۹ محصول جدید سایپا برگزار شد

24 خرداد 1401
قرعه کشی ۹ محصول جدید سایپا برگزار شد

به گزارش بانک اول قرعه کشی پیش‌فروش محصولات سایپا امروز با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

محصولات ارائه شده در این طرح شامل ساینا دنده ای، تیبا ۲، تیبا صندوقدار، سایپا ۱۵۱، شاهین، کوئیک دنده ای، کوئیک. R و دو مدل نیسان تک سوز و دو گانه سوز با لاستیک رادیال است.

گفتنی است این طرح فروش در راستای ایجاد فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو و سازوکار شناسایی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی اجرا شده است.

نتایج قرعه کشی روز چهارشنبه از طریق سایت این گروه خودروسازی و ارسال پیامک اعلام می‌شود.

۱۲۰ ساعت برای تکمیل وجه برای برندگان قرعه کشی در نظر گرفته شده است.

قرعه کشی محصولات سایپا با حضور ۴۵۱ هزار متقاضی برگزار شد./باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
برنامه فروش‌های پیش‌فروش ارائه شده در جدول مشمول مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت بوده و در صورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش پرداخت مشمول افزایش قیمت نمی‌شود. در صورت تغییر نرخ الزامات قانونی تا زمان فاکتور پرداخت ما به‌التفاوت بر عهده خریدار خواهد بود.
فراخوان‌های مربوط به ایمنی زمانی اتفاق می‌افتند که هر یک از اجزای خودرو معیوب بوده و ایمنی خودرو را به خطر می‌اندازد. مسائل مربوط به ایمنی ممکن است در خودروهایی با تجهیزات، طراحی یا سازنده مشابه رخ دهد.
متقاضيان فوق مي‌توانند طي مدت 10 روز يا تا زمان تكميل ظرفيت با مراجعه به سايت فروش اينترنتي به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واريز وجه اقدام نمايند. زمان فعال‌سازي اين بخشنامه بر روي سايت esale.ikco.ir بعد از ارسال پيامك از سوي ايران‌خودرو خواهد بود.
بنانژاد دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به مشکلات چندماه گذشته دریافت لاستیک خودرو در بازار گفت: با راه اندازی سامانه پیش ثبت نام توزیع اینترنتی لاستیک خودرو و افزایش عرضه برخی اندازه های پرمصرف، این بازار به زودی به ثبات و آرامش خواهد رسید. وی افزود: افراد قبل از مراجعه به فروشگاه ها برای خرید لاستیک به قیمت مصوب می توانند اطلاعات خود را در kala.ntsw.ir ثب کنند و در فروشگاه با ارئه کد به فروشنده کالای خود را دریافت کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها