یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

قیمتهای جدید و عجیب محصولات مدیران خودرو اعلام شد/ ثبت قیمت 990 میلیونی برای «تیگو»!

24 خرداد 1401
قیمتهای جدید و عجیب محصولات مدیران خودرو اعلام شد/ ثبت قیمت 990 میلیونی برای «تیگو»!

به گزارش بانک اول همزمان با افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا، شرکت مدیران خودرو نیز برای محصولاتش، قیمت جدید تعیین کرد. بر این اساس، قیمت هر دستگاه تیگو 7 معادل 990 میلیون تومان، تیگو6 معادل 872 میلیون تومان، تیگو5 معادل 750 میلیون تومان و ایکس 55 اتومات اکسلنت  اسپرت معادل 855 میلیون تومان تعیین شده است.

همچنین قیمت ایکس 55 اتومات اکسلنت 840 میلیون تومان تعیین شده است.

البته جالب اینجاست روند افزایش قیمت‌ها در محصولات این شرکت چینی به حدی نجومی است که حتی با افزایش قیمت ارز هم منطبق نیست.

مشاهده قیمت‌های جدید این شرکت چینی نشان می‌دهد هیچ نظارتی بر افزایش قیمت محصولات آن نبوده و این شرکت براساس ملاک و معیار خاص خودش تصمیم به تغییرات قیمتی به بهانه افزایش نرخ ارز گرفته است. به عنوان نمونه در لیست جدید این شرکت چینی برای محصول چری آریزو ۶ (Turbo) که در آبان ماه ۹۸ با احتساب دلار ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومانی حدود ۳۷۲ میلیون تومان بود، قیمت ۸۷۲ میلیون تومان ثبت شده، قیمت چری تیگو ۷ (IE) هم از ۴۳۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در آبان ماه ۹۸ به ۹۹۰ میلیون تومان رسیده است.

به نظر می‌رسد در شرایطی که همه به نوعی در صدد افزایش قیمت به بهانه‌های مختلف هستند، جایگاه نظارتی وزارت صمت باید بیش از پیش پررنگ باشد، اما متأسفانه وضعیت بازار نشان از آن دارد که وزارت صنعت بیشتر سکوت را ترجیح داده و نظاره گر اتفافات در قیمت فروش انواع کالا به مردم است.

شاید مطالب زیر برای شما مفید باشد:

قیمت نهایی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک در طرح پیش فروش ایران خودرو چقدر می شود؟

قیمت جدید محصولات ایران خودرو در پاییز ۹۹ اعلام شد +جدول

اخبار مرتبط
حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا با اشاره به تعلل وزارت صنعت، معدن و تجارت در ابلاغ آئین نامه واردات خودروهای کارکرده، بیان کرد: از نگاه بنده تعلل در ابلاغ آئین نامه واردات خودروهای کارکرده بهانه‌ای است که اجرای این قانون به تعویق بیفتد.
جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی طبق استعلام از نمایشگاهداران و دفاتر فروش خودرو تهران امروز شنبه 22 اردیبهشت 1403 منتشر شد.
هنگامی که به فروشگاه مراجعه می‌کنید کد پیش ثبت نام را به همراه داشته باشید در صورتی که به این کد دسترسی نداشتید مجدداً اطلاعات ناوگان را در همین سامانه وارد کرده و کد پیش ثبت نام خود را ملاحظه کنید. کد پیش ثبت نام فقط جهت تسریع در انجام استعلامات و فرآیند خرید تایر سواری صادر می‌شود و عرضه تایر توسط فروشگاه منوط به وجود تایر در زمان مراجعه متقاضی است. با مراجعه به بخش فروشگاه‌ها در منوی سامانه از لیست فروشگاه‌هایی که به تازگی تایر خریداری کرده‌اند اطلاع پیدا کنید.
شرایط طرح فروش نقد و اقساط 2 محصول کرمان موتور در اردیبهشت 1403 اعلام شد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مهدی مهشیدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تازه این قیمت شرکتی تفوت ۱۰۰ میلیونی با بازار دارد چون نسبت به تولیدات داخلی خیلی بهتره فقط گیربگسش ضعیف است وگرنه حرف نداره

محمد -
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اونوقت کوئیک بشه ۱۳۰ میلیون عجیب نیست؟ باز چری و تیگو لااقل ماشین اند. آخه کوئیک ۱۳۰ میلیون؟

علی امیرز
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اگرنبود مدیران خودرو پراید ودنا وراناو... طوفان میکرد با دو ایربگ

حسین خسروی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام اون چیزی که عجیبه وعدهای دروغین و افزایش روز افزون نرخ ارز توسط دست اندر کاران این حوزه است نه افزایش قیمت مدیران خودرو

ناشناس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سایت این شرک در طی فصول به مدت دو روز آنهم برای خودیاشان باز میشه تا با ثبت نام خودشان آنرا در بازار به چندین برابر بفروشند.

محمد سینا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

دوستان کمی دیر اقدام کردند. تب و تاب دلار فعلا خوابید و فعلا باید با این قیمت، بنشینند تا بزاد.

علیرضا سلیمانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

مردم نبایدخودروهای چینی رابه قیمت جدیدبخرند.چون این کارباعث افزایش قدرت اقتصادی چین وبرعکس کاهش قدرت اقتصادی ایران میگردد.

حجت رضایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

حالا چرا شما اینقدر پیگیر چری هستی؟پنیر روزانه پیگیری کردی که از 7500شده 22500

آرش صفاری نسب
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این گروه مدیران خودرو از رو اول فقط بلده گرون بفروشه و با انحصاری کردن خدمات به گروه فروشی ادامه بده امیدوارم سقف گروه بیاد تو سر شون که برای قیمت سقفی ندارن.

هم وطن هم وطن
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

مردم خرید این بنجولهای چینی را تحریم کنند. مگر مجبورند هر قیمتی را شرکت تعیین کرد قبول کنند

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها