ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط و نحوه ثبت درخواست وام های دانشجویی

24 خرداد 1401
شرایط و نحوه ثبت درخواست وام های دانشجویی

به گزارش بانک اول اداره کل امور دانشجویی دانشگاه تهران شرایط و نحوه ثبت درخواست وام‌های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان در نیمسال اول 1400-1399 را اعلام کرد و بر این اساس، متقاضیان وام‌های دانشجویی مطابق با جدول زمانبندی اعلامی می‌توانند نسب به ثبت درخواست خود در سامانه گلستان (ems.ut.ac.ir) و پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان (bp.swf.ir) اقدام کنند.

بنابراین گزارش، ثبت نام "وام ضروری" و "ویژه دکتری" از منابع صندوق رفاه دانشجویان تا 10 آذر و ثبت نام "وام مسکن" و "تحصیلی" ویژه دانشجویان دکتری از منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز تا 13 دی ادامه دارد.

با توجه به محدود بودن اعتبارات، تاریخ تکمیل تقاضا ملاک اولویت بوده و در صورت اتمام اعتبار هر یک از وام‌ها پیش از تاریخ اعلام شده، هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه دانشگاه نخواهد بود.

همچنین متقاضیان جهت اطلاع از شرایط و قوانین کلیه وام‌ها می‌توانند به وبگاه اداره کل امور دانشجویی دانشگاه به آدرس https://studentaffairs.ut.ac.ir/fa و یا سایت گلستان بخش دانشجویی، وام دانشجویی، اطلاعات و درخواست‌ها و مشاهده شرایط وام مراجعه کنند./ایسنا

اخبار مرتبط
پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره‌مندی از سایرتسهیلات، میزان حقوق و راستی آزمایی مدارک ارسالی و اعمال شرایط پیش گفته شده مورد بررسی و اولویت بندی قرار گرفته و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی در سامانه اعلام می‌شود.
مهرداد بذرپاش با یادآوری افزایش وام مسکن شهری به ۵۵۰ و روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد:‌ نرخ سود این تسهیلات ۱۸ درصد است. وی با بیان این‌که سال گذشته تسهیلات بانکی در بافت فرسوده با ضعف روبه‌رو بود، ادامه داد:‌ تلاش می‌کنیم این تسهیلات با افزایش مواجه شود و در کنار تسهیلات شهرسازانه، تسهیلات مالی قرار بگیرد.
وی با اشاره به وجود دسته‌بندی در این تسهیلات افزود: سقف این تسهیلات مبلغ پنج میلیارد ریال برای کسب‌وکارهای حقوقی، سه میلیارد ریال برای کسب‌وکارهای صنفی و ۲ میلیارد ریال برای کسب و کارهای حقیقی است. نرخ سود آن ۱۵/۳۳ درصد، دارای شش ماه تا یک سال تنفس و بازپرداخت سه ساله است.
خانواده شهدا و مفقودالاثرها، جانبازان، آزادگان و رزمندگان می توانند از تسهیلات رفاهی دولت و سازمان های مربوطه بهره مند شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها