دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

دریافت وام نوسازی بافت های فرسوده الکترونیکی شد

24 خرداد 1401
دریافت وام نوسازی بافت های فرسوده الکترونیکی شد

به گزارش بانک اول عباس شفیعی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا در کشور، دغد‌غه سلامت مردم در دستور کار دولت بوده است ، اظهار کرد: در راستای کاهش مراجعه متقاضیان دریافت تسهیلات نوسازی در بافت های ناکارآمد شهری به ادارات و بانک ها، با همکاری بانک مسکن، سامانه ثبت نام تسهیلات شرکت بازآفرینی شهری ایران به صورت آنلاین با سامانه درخواست تسهیلات بانک متصل شد.

وی افزود: از این پس متقاضیان تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده می توانند پس از ثبت نام در سامانه شرکت بازآفرینی شهری ایران و اخذ کد رهگیری به سامانه تسهیلات بانک مسکن مراجعه و باثبت کد رهگیری خود مراحل تشکیل پرونده تا اخذ تسهیلات را به صورت الکترونیکی دنبال کنند./تسنیم

اخبار مرتبط
افراد حقیقی و حقوقی که مایل به دریافت وام ۵۰۰ میلیونی و ۳ میلیارد تومانی بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری بدون دسته چک داشته باشند. مدت سپرده گذاری و میانگین حساب متقاضی دست کم شش ماه گذشته باشد تا بتواند برای این تسهیلات درخواست بدهند. افراد نیازمند معرفی ضامن رسمی هستند.
ثبت نام وام بازنشستگان کشوری به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نیست. در ادامه به مراحل نحوه ثبت نام وام بازنشستگان کشوری خواهیم پرداخت.
به گفته مقام مسئول بانک مرکزی از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر ( حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد شده‌اند.
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها