یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

برای دریافت سود شستا چه کنیم؟

24 خرداد 1401
برای دریافت سود شستا چه کنیم؟

سوال: چرا سود شستا به حساب بانکی‌ام واریز نشده است؟

پاسخ:‌  ریحانه ناموری، کارشناس کارگزاری: نماد شستا از 22/ ۸/ 99 پرداخت سود خود را آغاز کرده است اما خیلی از سهامداران این مساله را مطرح می‌کنند که سود به حساب بانکی آنها واریز نشده است. طبق اطلاعیه‌ای که شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) اعلام کرده است افرادی که در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده بودند و کد احراز هویت سجام را نداشته‌اند، از تاریخ ۱۵ آذر می‌توانند به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور بروند و با ارائه اصل کارت ملی و اعلام کد سهامداری سود شستا را دریافت کنند. اما افرادی که در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند و شماره حساب و شبا بانک خود را در هنگام ثبت‌نام اعلام کرده‌اند، مبلغ سود تقسیمی، برایشان واریز شده است.

نکته دیگری که در اینجا باید به آن اشاره شود این است که خیلی از سهامداران این سوال را مطرح می‌کنند که میزان سودی که به هر سهامدار شستا می‌رسد چقدر است! به همین علت باید اینجا مطرح شود که بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در مجمع شستا که چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ برگزار شد، به ازای هر سهم ۱۲۰ تومان سود نقدی به سهامداران شستا تخصیص داده می‌شود./دنیای‌اقتصاد

اخبار مرتبط
گفتنی است صاحبان مشاغلی که از تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌ها استفاده می‌کنند، از مزایای عدم مراجعه به ادارات و قرار گرفتن در فرایند طولانی تشخیص و رسیدگی،عدم نیاز به نگهداری اسناد و مدارک و دفاتر، امکان تقسیط مالیات در بازه‌های زمانی بیشتر و عدم نیاز به تکمیل جداول درآمد و هزینه (اظهارنامه) برخوردار می‌شوند.
این شرکت همچنین بار دیگر تاکید کرده که تمام شهروندان باید در هنگام سوخت‌گیری به مسائل ایمنی توجه کنند، کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت صرفاً برای سوخت‌گیری موارد اضطراری در نظر گرفته شده است و بهتر است شهروندان با رعایت دقت و نکات ایمنی، از کارت سوخت شخصی خود استفاده و از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران جدا خودداری کنند.
به کمک این طرح دیگر نیازی به حمل کارت‌های فیزیکی و نگرانی گم شدن یا فراموش کردن آنها نیستید. نسخه ‌های الکترونیکی کارت ‌ها از امنیت به مراتب بالاتری نسبت به کارت‌ های فیزیکی برخوردارند. ضمنا این طرح برای مردم هزینه‌ای ندارد و حتی با حذف کارت‌های فیزیکی، هزینه‌های دریافت و تعویض کارت‌های جدید را نیز کاهش می‌دهد.
سامانه خودنویس به صورت برخط با درگاه ملی مجوزها در ارتباط است و اعتبار جواز کسب مشاوران املاک با هر بار ورود به سامانه خودنویس بررسی شده و فقط مشاورین املاک دارای جواز کسب فعال امکان استفاده از خودنویس را خواهند داشت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد رضایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

منم پولی برام واریز نشده با اینکه کد بورس وسامانه سجام دارم وهنوزم سهامدار شستا با کلی ضررم . پس چرا واریز نشده ؟؟؟؟؟تقا ضامندم پیگیری نمایید

ناشناس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

امروز 11 دیماهه و هنوز این سود به حساب ما که در سامانه سجام اعلام کردیم واریز نشده.....به بانک رفاه هم مراجعه میکنیم پولی به کد بورسی ما تعلق نگرفته .....کسی هم پاسخگو نیست

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها