جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

پرداخت ۶ میلیون وام بلاعوض به دانش‌آموزان مبتلا به کرونا

24 خرداد 1401
پرداخت ۶ میلیون وام بلاعوض به دانش‌آموزان مبتلا به کرونا

به گزارش بانک اول گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چگونگی تامین هزینه درمان دانش آموزان مبتلا به کرونا اظهار کرد: در بیمه درمان حوادث دانش‌آموزی پیش بینی کردیم که هزینه‌های فوت، نقص عضو، دیه، هزینه‌های کلینیکی و پاراکلینیکی، بستری و جراحی سریع در بخش بیمارستانی مشمول این بیمه باشند.

او ادامه داد: با توجه به پوشش بیمه‌ای اقلام ذکر همه موارد را پرداخت کنیم و یک بخش هم موارد مربوط به حادثه است که به صورت کلی این حادثه ممکن است ساده باشد یا شامل مواردی مانند زلزله و سیل شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش بیان کرد: علاوه بر این موضوع حوادث می‌تواند موارد دیگری از جمله بیماری کرونا را هم شامل شود که در این مورد در بخش بیمارستانی و بخش‌های دیگر ۶ میلیون تومان وام دریافت می‌کنند.

کریمی‌فر تصریح کرد: پرداخت این مبلغ در شرایطی است که کرونا را جزو بیماری های صعب العلاج در نظر گرفتیم بنابراین مبلغ به طور بلاعوض است اما اختصاصا ردیف جداگانه ای برای کرونا نداریم ولی بابت تامین هزینه های درمان هم نگرانی وجود ندارد.

اخبار مرتبط
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.
وام قرض الحسنه بانک رسالت با کارمزد ۲درصدی تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه و حداکثر ۶ماه قابل دریافت است.وام با کارمزد بانک رسالت حداکثر بازپرداخت ۶۰ماهه (برای سقف ۳۰۰میلیون تومان) دارد و به‌طور کلی مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام به خواب سپرده‌ بستگی دارد؛ یعنی هرچه خواب سپرده‌ی شما بیشتر باشد، بازپرداخت اقساط افزایش می‌یابد. به عنوان مثال در قبال هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ماه به بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها