یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

وقفه در قرعه کشی ایران خودرو ؛ فرار بی‌سر و صدا از فروش ۴۰ هزار خودرو به قیمت پائیزی!

24 خرداد 1401
وقفه در قرعه کشی ایران خودرو ؛ فرار بی‌سر و صدا از فروش ۴۰ هزار خودرو به قیمت پائیزی!

به گزارش بانک اول، در هفته های اخیر خبری منتشر شد مبنی بر این که سازمان بازرسی کل کشور به ایران خودرو تکلیف کرده است خودروهای دپو شده در پارکینگ این شرکت که تعداد آنها ۴۰ تا ۵۰ هزار خودرو برآورد می شود، تا آخر آذرماه به بازار عرضه کند.

این درحالیست که از زمان اعلام این خبر ایران خودرو فروش فوق العاده با موعد تحویل کوتاه مدت برگزار نکرده و تنها یک  پیش فروش با موعد تحویل یکساله برگزار کرده است.

امروز پنجشنبه ۲۷ آذرماه است و تا لحظه تنظیم این خبر – ساعت ۹ صبح – نیز اعلامیه ای از سوی ایران خودرو برای فروش فوق العاده صادر نشده و به نظر نمی رسد این شرکت قصد فروش فوق العاده محصولات خود را در روزهای باقیمانده از آذرماه داشته باشد. در واقع احتمالا این شرکت به صورت چراغ خاموش و بی سر و صدا از عرضه تعداد زیادی خودروی آماده تحویل در پائیز شانه خالی کرده است.

 

تعدیل دوباره قیمت کارخانه ای خودرو در زمستان که معنایی جز گرانی ندارد!

علت این امر شاید این باشد که با سپری شدن این چند روز باقیمانده از آذرماه، شرکت های خودروسازی از جمله ایران خودرو می توانند از مصوبه شورای رقابت برخوردار شده و برای فصل زمستان قیمت های خود را تعدیل کنند که این تعدیل تاکنون معنای دیگری جز افزایش قیمت مصوب کارخانه ای خودروها نداشته و ندارد.

به این ترتیب به نظر می رسد متقاضیان محصولات بزرگ ترین خودروساز کشور، باید برای قرعه کشی ایران خودرو به زمستان و لیست جدیدی از قیمت های این شرکت چشم بدوزند که به احتمال فراوان با افزایش قابل توجهی نسبت به پائیز مواجه خواهد شد.

اخبار مرتبط
متقاضیان پس از اینکه با موفقیت در سامانه ثبت‌نام کردند باید به یکی از آموزشگاه‌های سامانه مراجعه کنند تا آموزشگاه مربوطه آنها را به محل اخذ آزمون معرفی کند. در این مرحله ۱۰ سوال به صورت شفاهی از متقاضیان پرسیده و بلافاصله پس از آن آزمون عملی اخذ می‌شود و پس از قبولی در هر دو آزمون شفاهی و عملی گواهینامه موتورسیکلت در همان زمان به فرد اعطا می‌شود.
در شرایطی که شماره‌گذاری خودرو ایکس۵۵ پرو مدیران‌خودرو به‌دلیل ایرادهای فنی به دستور سازمان استاندارد متوقف شده است، اکنون این پرسش مطرح است که مشتریان چه باید بکنند؟
پیکاپ T۹ در رنگ های سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری، خاکستری طوسی و روشن متالیک به فروش می‌رسد. کمپانی جی ای سی برای این وانت پیکاپ آفرودی چهار چرخ محرک موتورهای مختلف شامل نمونه‌های بنزینی، دیزلی و حتی برقی را آماده کرده است.
نبود سامانه یکپارچه و کمرنگ‌شدن عامدانه آن، به تازگی مونتاژکاران رویه‌ای جدید در عرضه خودرو پیش گرفته‌اند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها