دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

افزایش سقف انتقال وجه در بانک رفاه کارگران

24 خرداد 1401
افزایش سقف انتقال وجه در بانک رفاه کارگران

به گزارش بانک اول به استناد بخشنامه های بانک مرکزی ج.ا.ا. و به منظور افزایش رضایت مشتریان، سقف مبلغ تراکنش های انتقال وجه از طریق درگاه های الکترونیکی (موبایل بانک، اینترنت بانک و تبلت بانک)، از 22 آذر ماه سال جاری با ارائه درخواست مشتری و تکمیل فرم به شرح زیر تغییر پیدا کرد:

سقف انتقال وجه درون بانکی (برای حساب های دیگران) و بین بانکی با رمز ثابت: سقف پیش فرض روزانه 500 میلیون ریال برای هر مشتری قابل افزایش است.

سقف انتقال وجه درون بانکی صرفاً برای حساب های خود مشتری با رمز ثابت: سقف پیش فرض یک میلیارد ریال است.

سقف انتقال وجه درون بانکی (برای حساب های دیگران) و بین بانکی با رمز یک بار مصرف (otp): سقف پیش فرض برای موبایل بانک همانند اینترنت بانک تا یک میلیارد ریال برای هر مشتری قابل افزایش است.

گفتنی است، به استناد ماده 8 دستورالعمل شفاف سازی تراکنش های بانکی اشخاص، حداکثر سقف مجاز انتقال وجه از طریق درگاه های غیر حضوری (موبایل بانک، اینترنت بانک و...) برای هر شخص طی روز یک میلیارد ریال است.

اخبار مرتبط
درک این عادت‌ها اهمیت سواد مالی را روشن می‌کند و بینش‌های ارزشمندی را به هر کسی که به دنبال بهبود رفاه اقتصادی خود است ارائه می‌دهد.
كشورهای جديدی مانند كانادا، نيوزيلند، استراليا كه ۱۵۰ سال پيش وضعيت قابل توجهی نداشتند، اكنون كشورهایی توسعه‌يافته و ثروتمند هستند. تفاوت در رفتارهایی است كه در طول سال‌ها فرهنگ و دانش نام گرفته است. وقتی كه رفتارهای مردم كشورهای پيشرفته و ثروتمند را تحليل می‌كنيم، متوجه می‌شويم كه اكثريت غالب آنها از اصول زير در زندگی خود پيروی می‌كنند:
طرح اصلاح قانون کار به صورت لایحه و همچنین بحث ضرورت ارتقای امنیت شغلی با اصلاح ماده هفتم این قانون پس از اظهارنظر مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ایشان با کارگران، به یکی از موضوعات مدنظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدل شده است.
مرخصی یکی از حقوق مهم کارگران و کارمندان است که به آنها اجازه می‌دهد تا در طول سال کاری خود برای مدتی مشخص از کار خود دور شوند و به استراحت و یا انجام امور شخصی خود بپردازند. محاسبه مرخصی استفاده نشده کار به دو روش کلی قابل‌انجام است که در این مقاله به شرح آنها پرداخته شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها