چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو مشخص شد

24 خرداد 1401
زمان قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو مشخص شد

به گزارش بانک اول قرعه‌کشی مرحله دهم فروش فوق العاده ایران خودرو، با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی ساعت ۱۰ صبح فردا سوم دی ماه برگزار می‌شود. در این طرح سه محصول پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو پارس بنزینی و پژو پارس با موتور تی یو۵ با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است.

منتخبان این طرح، پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو اقدام کنند و در صورت عدم واریز وجه،افراد از فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

 

نوع خودرو قیمت مصوب فروش رنگ قابل عرضه
پژو ۲۰۶ تیپ دو ۱.۱۰۱.۱۱۳.۰۰۰ سفید
پژو پارس بنزینی ۱.۲۱۵.۴۷۴.۰۰۰ سفید
پژو پارس با موتور تی یو۵ ۱.۲۶۳.۴۹۱.۰۰۰ سفید
 

 

اخبار مرتبط
فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد.
در مورد این که چرا خودروهای برقی در سامانه ای جدا عرضه خواهد شد، گفت: برای این که بتوان تبلیغات بیشتری درباره این خودروها انجام داد و مشخصات و ویژگی این خودروها را بیشتر و بهتر توضیح داد و در این زمینه فرهنگ سازی شود.
بر اساس طرح مذکور انتقال خودروی سواری دارای شماره انتظامی (پلاک) شخصی، متعلق به فرد غیرتجاری بالای هجده سال در صورتی‌که دوره تملک آن بیش از یک سال باشد و شخص فوق، مالک تمام یا بخشی از خودروی سواری دارای شماره انتظامی شخص دیگری نباشد، شامل پرداخت مالیات نمی‌شود.
تالار خودرو بورس کالا هفته آینده میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل است. این خودرها قرار است سه‌شنبه 18 اردیبهشت در بورس کالا عرضه شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها