دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

فراخوان واریز قسط دوم طرح ملی مسکن پردیس/ متقاضیان ۴۰ میلیون تومان آماده کنند

24 خرداد 1401
فراخوان واریز قسط دوم طرح ملی مسکن پردیس/ متقاضیان ۴۰ میلیون تومان آماده کنند

به گزارش بانک اول مهدی هدایت، اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه های طرح ملی مسکن در شهر پردیس از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و پیش پرداخت اولیه به پیمانکاران این طرح پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از این رو متقاضیان طرح ملی مسکن پردیس این آمادگی را داشته باشند تا پس از اعلام شرکت عمران طی روزهای آینده قسط دوم آورده را واریز کنند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به پیگیری های وزیر راه و شهرسازی در خصوص پروژه های طرح ملی مسکن و رضایت از روند ساخت و سازها، گفت:قسط اول آورده متقاضیان طرح ملی مسکن پردیس 40 میلیون تومان بود که در مرحله دوم نیز قسط متقاضیان همین رقم یعنی 40 میلیون تومان است.

چند روز پیش معاون وزیر راه و شهرسازی از عدم واریز آورده اولیه توسط حدود 60 هزار متقاضی طرح ملی مسکن خبر داده و نسبت به حذف آنها در صورت عدم واریز 40 میلیون اولیه تا 5 دیماه هشدار داده بود./تسنیم

اخبار مرتبط
نائب‌رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران در ماهی که گذشت ۸۱ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان بوده است.
معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه ارزش ریالی این اراضی در شهر‌های مختلف حدود یک میلیارد تومان است گفت: برای این اراضی تا به امروز ۷۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی تامین کرده ایم که این قطعات در برخی از شهر‌ها به دو یا سه خانواده تعلق می‌گیرد تا از طریق آن بتوانند به صورت مشارکتی اقدام به ساخت و ساز کنند.
کارشناسان و فعالان بازار مسکن معتقدند اگر شوک‌های بیرونی به این بازار وارد نشود، نیمه اول سال جاری می‌تواند فاز نخست آرامش بازار ملک باشد.
اصول قوانین املاکی برای بستن قرار داد، معمولا ثابت است. مگر اینکه نیاز به تغییرات مهمی باشد. کسانی که می خواهند کار املاکی انجام بدهند در ابتدا لازم است که این قوانین را بدانند. همچنین کسانی که به دنبال خرید و فروش خانه خود هستند، اگر از این قوانین اطلاعی نداشته باشند به مشکل می خورند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها