دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

چرا حقوق دی ماه بازنشستگان یک میلیون کم شد؟

24 خرداد 1401
چرا حقوق دی ماه بازنشستگان یک میلیون کم شد؟

به گزارش بانک اول علی خدامی مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، درباره واریزی‌های ناقص حقوق بازنشستگان در ماه جاری، اظهار کرد: یک میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته کشوری داریم و هر بازنشسته‌ای که نسبت به واریزی‌های خود معترض است، باید به صورت موردی مراجعه کنند تا بررسی شود.

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: بازنشستگانی که یک میلیون از حقوقشان کسر شده است به دلیل استفاده از طرح خرید لوازم خانگی است. چراکه با استفاده از وام ۳۰ یا ۵۰ میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی بین ۶۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از حقوقشان کسر می‌شود.

خدامی ادامه داد: بازنشستگانی که درخصوص کسری موجود در واریزی ماه جاری خود اعتراض داشتند بدانند که برای قسط این وام از حقوقشان کسر شده است.

اخبار مرتبط
مشی رئیس‌جمهور این بود که یک روز هم کار مردم روی زمین نماند؛ لذا تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم.
جوکار در ادامه افزود: از سوی دیگر در سیستم مالیاتی باید نظام تشویق و تنبیه وجود داشته باشد و مودیانی که در مناطق محروم فعالیت اقتصادی دارند مشمول معافیت‌های مالیاتی جذابی شوند تا سرمایه‌ها به مناطق محروم سوق داده شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از این پیام تصریح کردند: با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها