شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

پر سود ترین سرمایه گذاری در سال گذشته که پول شما را چند برابر خواهد کرد

24 خرداد 1401
پر سود ترین سرمایه گذاری در سال گذشته که پول شما را چند برابر خواهد کرد

به گزارش بانک اول یکی از چیز هایی که در سال گذشته سرمایه گذاری بر روی آن به شکل حیرت انگیزی گسترش یافت رمزارزی به نام بیت کوین بود. این ارز دیجیتال طی یک سال گذشته در حدود 300 درصد افزایش قیمت نشان داد.

بیت ‌کوین در پایان سال میلادی و با بازدهی حدود 300 درصدی و در نزدیکی مرز 30 هزار دلاری به کار خود خاتمه داد  و توانست افراد بسیار زیادی را پولدار کند.

افزایش شدید قیمت بیت کوین را می توان در نتیجه افزایش بی‌سابقه تمایل سرمایه‌گذاران بزرگ و نهادی مخصوصا در آمریکای شمالی در کنار کاهش عرضه این رمز ارز دانست که بیت‌ کوین قله‌های قیمتی را یکی پس از دیگری فتح کند.

پذیرش این رمز‌ ارز در سامانه ‌های معتبر پرداخت جهانی، نگاه جدید سرمایه ‌گذاران به بیت‌کوین به‌عنوان بازاری برای حفظ ارزش دارایی‌ها و چشم‌انداز تبدیل این رمز ارز به یکی از روش‌های اصلی پرداخت عنوان می شود.

حتی از دلایل توقف طلا افزایش بی‌ سابقه جذابیت بازار بیت ‌کوین و کوچ سرمایه ‌ها از بازار طلا به سوی رمزارزها عنوان شده است.

در حال حاضر هر واحد بیت کوین 31,282 دلار قیمت داشته و در بالا ترین قیمت خود از زمان توسعه این رمز ارز قرار دارد.

کارشناسان پیش بینی می کنند که قیمت بیت کوین در سال 2021 میلادی افزایش نسبتا قابل توجهی داشته باشد. پیش بینی ها می گویند که بیت کوین تا پایان این سال قیمتی معادل 50 تا 500 هزار دلار خواهد داشت.

اخبار مرتبط
تفریح و سرگرمی علاوه بر تغییر روحیه ، باعث ریکاوری می شود تا کارها با انگیزه و دقت بیشتری انجام بپذیرد. همچنین معمولا ایده‌های ناب و خلاقانه در زمان استراحت حاصل می شود.
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. تمام داوطلبان کنکور باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.
«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچگونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رییس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»
با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آهای مجلس آهای قوه قضاییه دولت ما سر ما کلاه گذاشت پالایش را 10هزار تومن به ما فروخت با قول 30 درصد رشد در یکماه اما 4ماه گذشته و ما 30 درصد هم نابود شدیم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها