دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

متقاضیان ثانویه مسکن مهر از اول دی مشمول پرداخت یارانه دولتی می‌شوند

24 خرداد 1401
متقاضیان ثانویه مسکن مهر از اول دی مشمول پرداخت یارانه دولتی می‌شوند

به گزارش بانک اول طی روزهای گذشته کارگزاری شرکت عمران پردیس با ارسال پیام به مالکان مسکن مهر این شهر به آنها اعلام کرده نسبت به پرداخت 30 درصد یارانه دولتی ساخت واحد مسکونی اقدام کنند.

بر این اساس اعلام شرکت عمران پردیس متقاضیان ثانویه از تاریخ اول دیماه 99 در فاز 5 و 9 جدید باید 28 میلیون و 507 هزار تومان، فاز 8 بالغ بر 30 میلیون و 497 هزار تومان، فاز 9 قدیم 20 میلیون و 739 هزار تومان و فاز 11، 31 میلیون و 321 هزار تومان پرداخت کنند.

این مبلغ برای فاز 3، 16 میلیون و 720 هزار تومان است. متقاضیان این فاز حدود 8 سال است که واحدهای خود را دریافت کرده و در حال پرداخت اقساط هستند.

 مطابق اطلاعیه "فوری-مهم" شرکت عمران پردیس، « از تاریخ 99/10/1 متقاضیان ثانویه به بعد مکلف به پرداخت مبالغ فوق‌الاشاره می‌باشند و انجام کلیه امور ایشان اهم از نقل و انتقال، کارت قسط ریال تحویل واحد و مکاتبات مربوطه منوسط به پرداخت آورده تکمیلی می‌باشد.»/تسنیم

اخبار مرتبط
نائب‌رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران در ماهی که گذشت ۸۱ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان بوده است.
معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه ارزش ریالی این اراضی در شهر‌های مختلف حدود یک میلیارد تومان است گفت: برای این اراضی تا به امروز ۷۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی تامین کرده ایم که این قطعات در برخی از شهر‌ها به دو یا سه خانواده تعلق می‌گیرد تا از طریق آن بتوانند به صورت مشارکتی اقدام به ساخت و ساز کنند.
کارشناسان و فعالان بازار مسکن معتقدند اگر شوک‌های بیرونی به این بازار وارد نشود، نیمه اول سال جاری می‌تواند فاز نخست آرامش بازار ملک باشد.
اصول قوانین املاکی برای بستن قرار داد، معمولا ثابت است. مگر اینکه نیاز به تغییرات مهمی باشد. کسانی که می خواهند کار املاکی انجام بدهند در ابتدا لازم است که این قوانین را بدانند. همچنین کسانی که به دنبال خرید و فروش خانه خود هستند، اگر از این قوانین اطلاعی نداشته باشند به مشکل می خورند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها