چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

نفتکش HANKUK CHEMI به اخطار سپاه توجه نکرد/ نفتکش متخلف در ادامه مسیر توقیف شد

24 خرداد 1401
نفتکش HANKUK CHEMI به اخطار سپاه توجه نکرد/ نفتکش متخلف در ادامه مسیر توقیف شد

به گزارش بانک اول معاون دریایی بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در تشریح جزییات توقیف این نفتکش اظهار داشت: مقارن ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۱۵ دی ماه ۹۹ یک فروند تانکر ویژه حمل مواد شیمیایی و نفتی فله با نام HANKUK CHEMI دارای پرچم کره جنوبی از بندر الجبیل عربستان به سمت فجیره امارات در حرکت بوده که در فاصله ۱۱ مایلی جزیره تنب بزرگ، اقدام به ایجاد آلودگی دریایی نموده است.

وی افزود: یگان عبوری گشت نیروی دریایی سپاه متوجه این تخلف شده و به این کشتی اخطار داد اما شناور مذکور بدون توجه به اخطارها؛ به مسیر خود ادامه داد.

این شناور به دستور مرجع قضایی استان و توسط نیروی دریایی سپاه؛ توقیف و برای سیر مراحل قانونی و بررسی‌های لازم، به سمت لنگرگاه بندرعباس هدایت شده است.

نتایج بررسی‌ها با توجه به ضوابط و مقررات مرتبط؛ متعاقبا اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط
سوء استفاده از کد ملی ممکن است به صورت های مختلف، نظیر خرید و فروش ارز، دریافت کارت بازرگانی و شماره همراه و ... رخ دهد. به منظور جلوگیری از کلاهبرداری با کد ملی، به افراد توصیه می شود که در صورت مفقودی کارت ملی خود، اعلام مفقودی نموده.
پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.
رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ ها گفت: نور چراغ ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.
وی با بیان اینکه به دنبال احیای پرداخت حق ایاب و ذهاب به معلمان هستیم افزود: معلمان فوق العاده ویژه دریافت می‌کنند اما درصد آنچه مورد انتظار ما است، نبوده و طبق قانون برای ۲۰ درصد کارمندان پیش‌بینی شده است. اگر وزارتخانه‌ای مانند نفت فوق‌العاده ویژه را اجرا می‌کند، درآمد اختصاصی دارد؛ البته از وقتی که وزارت آموزش و پرورش مصوبه رتبه‌بندی را دریافت کرد، اکنون دستگاه‌های دیگر مانند نیروهای مسلح هم خواستار رتبه‌بندی هستند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات