پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

سامانه پیامکی ثبت درخواست وام در صندوق قرض الحسنه شاهد راه اندازی شد

24 خرداد 1401
 سامانه پیامکی ثبت درخواست وام در صندوق قرض الحسنه شاهد راه اندازی شد

به گزارش بانک اول، در ادامه توسعه خدمات غیر حضوری به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو صندوق، سامانه پیامکی ثبت درخواست وام با حضور اعضای هیئت مدیره رسما وارد چرخه خدمت رسانی شد.

در این خدمت، اعضای می توانند با ارسال کد ملی خود بصورت عدد 10 رقمی بدون هرگونه فاصله و کاراکتر اضافی به سر شماره پیامکی 300079280 درخواست دریافت تسهیلات(وام) را ثبت نمایند.

صندوق قرض الحسنه شاهد در سال 1399 با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از مراجعات حضوری خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو و تاکید دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق، خدمات غیر حضوری خود را گسترش داده و هم اکنون از 3 طریق: پیک خدمت، اینترنت بانک و سامانه پیامکی نسبت به ثبت درخواست تسهیلات اعضا اقدام می نماید و ان شاءالله در آینده ای نزدیک با راه اندازی ثبت تلفنی درخواست وام، چرخه ی ارائه خدمات غیرحضوری در صندوق قرض الحسنه شاهد تکمیل خواهد شد و اعضا کمترین مراجعه حضوری را جهت دریافت خدمات خواهند داشت.

 

 

منبع: صندوق قرض الحسنه شاهد

اخبار مرتبط
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها