پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

سکه ۱۰ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان شد

24 خرداد 1401
سکه ۱۰ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان شد

به گزارش بانک اول به نقل از اتحادیه طلا، جواهر و سکه امروز (سوم بهمن ۹۹) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۶۲ دلار و ۵۳ سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۲۷ هزار تومان معامله می‌شود.

محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 
۱۰.۴۷۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم 
۱۰.۲۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی
۵.۷۰۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی
۳.۶۰۰.۰۰۰
سکه گرمی 
۲.۲۵۰.۰۰۰
اونس جهانی 
یک هزار و ۸۶۲ دلار و ۵۳ سنت 
طلای ۱۸ عیار  ۱.۰۲۷.۷۰۰
اخبار مرتبط
این تحلیلگر اقتصادی اضافه کرد: در آن زمان عده‌ای از نرخ دلار بالای ۱۰۰ هزار تومان صحبت می‌کردند و به دنبال افزایش نارضایتی بین مردم بودند، اما با تدبیر بانک مرکزی رشد نرخ ارز نه تنها متوقف شد، بلکه احتمال بازگشت نرخ ارز به کانال‌های قبلی تقویت شد و امیدواریم که نرخ ارز تا کریدور ۵۰ هزار تومان هم کاهش یابد.
تمرکز سرمایه‌گذاران در حال حاضر به نتیجه اجلاس دو روزه فدرال رزرو معطوف شده که قرار است امروز منتشر شود. انتظار می‌رود بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را بدون تغییر نگه دارد. اما برخی پیش‌بینی می‌کنند جروم پاول رئیس فدرال رزرو با توجه به نرخ بالای تورم، سیاست‌های سختگیرانه‌ای را پیشنهاد دهد.
امروز قیمت طلا و سکه در بازار شیب نزولی را تجربه کرد
شایعه کیفیت پایین سکه می‌تواند تلاش گروهی از فعالان بازار سکه، به‌خصوص آن‌هایی باشد که کار و کاسبی‌شان کساد شده وگرنه سکه‌های عرضه شده در حراج مرکز مبادله ارز و طلای ایران، همگی توسط بانک مرکزی ضرب شده‌اند و استاندارد عیار ۹۰۰ را رعایت می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها