دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

نگرانی بازنشستگان کشوری از تغییر قوانین/ آیا مستمری کامل پدر به دختر تعلق نمی‌گیرد؟!

24 خرداد 1401
نگرانی بازنشستگان کشوری از تغییر قوانین/ آیا مستمری کامل پدر به دختر تعلق نمی‌گیرد؟!

به گزارش بانک اول یک معلم بازنشسته در این رابطه می‌گوید: تا قبل از تیرماه امسال اگر دختران ما بازنشستگان مجرد بودند و یا خدای نکرده بیوه می‌شدند از حقوق بازنشستگی ما کامل می‌توانستند استفاده کنند ولی با قانون جدید به نظر می‌رسد دختر از حداقل حقوق بازنشستگی پدر که حتی از یک‌سوم هم کمتر است، برخوردار می‌شود.

این بازنشستگان طرح پرسش می‌کنند که آیا قرار است دریافت مستمری برای بازماندگان به نسبت قبل دشوارتر شود؟

بازنشستگان خواستار شفاف‌سازی توسط صندوق‌ها هستند و معتقدند اگر قرار است تغییراتی حاصل شود باید نظر بازنشستگان و جامعه ذینفعان را نیز بپرسند./ ایلنا

اخبار مرتبط
بر اساس اعلام برخی فعالان اقتصادی، در روزهای اخیر موضوع صدور کد هشت رقمی ثبت سفارش از سوی سامانه جامع تجارت با اختلاف مواجه شده است. این موضوع از سوی صاحبان کالا به دستگاههای متولی منتقل شده و پیگیری ها برای رفع این اختلال ادامه دارد.
طبق آنچه قانون ما را مکلف کرده، ۹۰ درصد سوخت‌گیری در حوزه بنزین و ۹۵ درصد در حوزه نفت‌گاز، باید از کارت سوخت شخصی باشد و به همین دلیل به این سمت حرکت کرده‌ایم و در خردادماه کاملا عملیاتی می‌شود.
عقد مضاربه چیست. عقد مضاربه یکی از انواع عقود اسلامی است که یک طرف آن «رب المال» و طرف دیگر «مضارب» نامیده می‌شود. مطابق با عقد مضاربه، رب المال سرمایه‌ای را به مضارب می‌دهد تا با آن اقدام به کار یا تجارت کند. سود ناشی از کار مضارب بر اساس آنچه از پیش معین‌شده است میان رب المال و مضارب تقسیم می‌شود.
سربازان متاهل که خدمت سربازی خود را در مناطق عملیاتی می‌گذارند، در فروردین ۱۴۰۳ حداقل معادل ۱۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان حقوق دریافت کردند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها