ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری و لشکری عیدی یکسان می گیرند + زمان واریز عیدی

24 خرداد 1401
بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری و لشکری عیدی یکسان می گیرند + زمان واریز عیدی

به گزارش بانک اول علی دهقان‌کیا گفت: عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی به احتمال زیاد اواخر بهمن ماه پرداخت می‌شود.

زمان پرداخت عیدی بازنشستگان

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهراندرباره عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: عیدی بازنشستگان به احتمال زیاد اواخر بهمن ماه پرداخت می‌شود و هفته آینده دولت مبلغ عیدی را مشخص می‌کند.

 

علی دهقان‌کیا با اشاره به اینکه هر مبلغی که دولت به عنوان عیدی بازنشستگان کشوری و لشکری مشخص کند سازمان تامین اجتماعی هم همان مبلغ را پرداخت خواهد کرد، گفت: فعلا مشخص نشده که مبلغ عیدی چه قدر است، سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود و هنوز برای امسال را دولت چیزی اعلام نکرده است.

اخبار مرتبط
در آزمون استخدامی متمرکز سال ۱۴۰۲ سازمان تأمین‌اجتماعی که روز جمعه سی‌ویکم فروردین ماه امسال برگزار شد؛ تعداد ۵۳ هزار و ۸۹۸ داوطلب در سراسر کشور برای استخدام پیمانی در ۴ هزار و ۷۰۷ شغل / محل با یکدیگر رقابت کردند. فرآیند بررسی صلاحیت و تعیین پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون تا سه ماه آینده انجام خواهد شد.
بنابراین براساس این بند قانونی، کارگران مشمول قانون کار در تمام تعطیلات رسمی کشور، تعطیل هستند و از آنجاییکه چهارشنبه دوم خرداد، تعطیل رسمی اعلام شده، تمام کارگران مشمول تعطیلی این روز می‌شوند.
در حال حاضر امکان فنی تمدید و توسعه مجوزها در درگاه ملی مجوزها وجود دارد اما به دلیل عدم هماهنگی از سوی برخی مراجع صدور در تکمیل زیرساختهای فنی امکان تمدید مجوز برای صاحبان آنها وجود ندارد به همین دلیل مقرر شد اعتبار مجوزهای الکترونیکی تمدید شود.
مرکز ارتباط با مشتریان بانک‌ها را می‌توان دروازه‌ای برای تعامل و ارائه خدمات به مشتریان در زمینه‌های مختلف بانکی دانست. این مراکز با بهره‌گیری از کارشناسان و کانال‌های ارتباطی مختلف، به مشتریان در موارد بسیاری مانند مسدود کردن کارت بانکی، نحوه شکایت از کلاهبرداری اینترنتی و تمدید کارت بانکی غیر حضوری کمک می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سجاد زاکانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام چرا عیدی یکسان می گیریم ما بازنشسته های کشوری لشگری مگه حقوق ما یکسان یانه همسان سازی که انجام شدایا یکسان بود که عیدی بازنشسته تامین اجتماعی باکشوری لشگری یکسان باشه آیا این یک دلیل مواجهه نیست که بازنشسته های تامین اجتماعی باید هم چیز اشون باکشوری لشگری یکسان باشه نه فقط عیداشون بلکه در حقوق در همسان سازی

مرتضی پروین نژاد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام،مابازنشستگان تامیناجتماعیی همیشه شرمنده خانواده بودیم وهستیم، روززن پول نداریم،برای عروسمان هیدیه نمیتونیم بخیریم،به دامادهدیه نمیتونیم بدیم،برای نوه همینطور همیشه شرمنده وسرافکنده ایم، برای چی زنده ایم؟نمیدونم،عمرمان حدررفت هیچی نفهمیدیم،

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها