دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش فوق العاده 9 محصول ایران خودرو از فردا

24 خرداد 1401
فروش فوق العاده 9 محصول ایران خودرو از فردا

به گزارش بانک اول گروه صنعتی ایران خودرو ,دوازدهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات خود را از ساعت ۱۰ صبح فردا سه شنبه ۱۴ بهمن ماه به مدت سه روز اجرا می‌کند.

محصولات عرضه شده در این مرحله شامل رانا پلاس، دنا پلاس، دنا پلاس توربو دستی، پژو پارس TU۵، پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوقدار، سورن پلاس، سمند ال ایکس و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای است.

برندگان نهایی فروش ایران خودرو تا حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر انتخاب می شوند و باید ظرف مدت پنج روز وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت کنند.

نوع خودرو قیمت مصوب فروش
رانا ‌پلاس ۱.۷۹۵.۱۶۶.۳۱۸
دنا پلاس ۱.۶۶۱.۲۲۳.۰۷۶
دنا پلاس توربو دستی ۲.۷۱۰.۹۶۴.۷۴۸
پژو پارس TU5 ۱.۲۶۳.۴۹۱.۷۷۲
پژو پارس بنزینی ۱.۲۱۵.۴۷۴.۷۵۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار ۱.۳۰۸.۷۲۰.۰۰۰
سورن پلاس ۱.۸۸۵.۰۴۸.۷۱۳
سمند ال ایکس ۱.۱۶۷.۳۵۳.۷۲۲
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ۱.۹۹۶.۲۱۵.۳۲۷

متقاضیان برای اطلاع از جزییات طرح، می توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir  مراجعه کنند. شماره تماس ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ نیز برای پاسخگویی به سوالات در حین ثبت نام در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط
کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود. در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ 4.400.000 تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد.
بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی پیرامون فروش پنج خودروی وارداتی، قیمت این خودروها به صورت قطعی (برای سه مدل خودرو) و به صورت علی‌الحساب (برای دو مورد) اعلام شد.
فروش فوق العاده وانت آریسان ۲ دوگانه سوز ثبت نام به صورت حضوری در نمایندگی های مجاز ایران خودرو
شرکت کرمان موتور از فردا دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد نمود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها