چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر خوش برای بازنشستگان؛ تمام سوابق بیمه‌ای در متناسب‌سازی اعمال می‌شود

24 خرداد 1401
 خبر خوش برای بازنشستگان؛ تمام سوابق بیمه‌ای در متناسب‌سازی اعمال می‌شود

به گزارش بانک اول، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تهران، از تصمیم مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای اعمال کلیه سوابق بیمه‌ای بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور در محاسبه مبلغ متناسب‌سازی خبر داد.

 

علی دهقان کیا گفت: «با پیگیری کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی و همکاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کلیه سوابق بیمه‌ای بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور در محاسبه مبلغ متناسب‌سازی آن‌ها اعمال می‌شود.» 

 

به گفته رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان تهران؛ تا پیش از این، مبلغ متناسب‌سازی بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور بدون در نظر گرفتن «سنوات ارفاقی» محاسبه می‌شد. 

 

بر اساس قانون تامین اجتماعی بیمه‌شدگانی که در مشاغل سخت و زیان‌آور اشتغال دارند، می‌توانند با ۲۰ سال بیمه‌پردازی متوالی و ۲۵ سال بیمه‌پردازی متناوب بازنشسته شوند و به ترتیب از ۱۰ و ۵ سال سنوات ارفاقی به ازای پرداخت ۴ درصد مابه‌التفاوت بیمه‌ای بهره‌مند شوند./ ایلنا

اخبار مرتبط
در پی سخنان رئیس قوه قضاییه در رابطه با مشکلات ناشی از مسدودسازی کد ملی افراد و مأموریت رئیس عدلیه به معاون اول قوه قضاییه در این زمینه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه با صدور بخشنامه‌ای، کلیه مراجع قضایی را از انسداد کد ملی متهم و محکوم، منع کرد.
ما به عنوان متولی بخش بازار و خصوصی از دولت می‌خواهیم در شرایطی که تولیدکننده نمی‌تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد، اجازه واردات دهند تا تعادل بازار برهم نخورد و التهاب در بازار ایجاد نشود؛ این توانایی در بخش خصوصی وجود دارد.
در این جلسه مدیران عامل بانک‌ها ضمن گفت‌وگو درباره مسائل روز بانک‌ها طبق دستور جلسه، با توجه به تصویب تعطیلی شنبه‌ها در مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر درباره تعطیلی بانک‌ها در این روز پرداختند و مقرر شد درخواست تعطیلی بانک‌ها در روزهای شنبه نیز در اسرع وقت به مقامات و نهادهای ذی‌صلاح ارسال و پیگیری‌های مقتضی انجام گردد.
دیه مبلغی است که برای جبران خسارت‌های غیرعمد به افراد آسیب‌دیده پرداخت می‌شود. دیه اعضای بدن یکسان نیست و دیه هر عضو با سایر اعضا تفاوت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علی رفی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

پس از کارافتادگی و حادثه دیده حین کار که ۳۰ روز حقوق میگیره چرا متناسب بر اساس ده سال حق بیمه.گناهش چیه

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها