ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

عیدی مستمری‌بگیران صندوق بیمه روستاییان قبل از ۲۲ بهمن واریز می‌شود

24 خرداد 1401
عیدی مستمری‌بگیران صندوق بیمه روستاییان قبل از ۲۲ بهمن واریز می‌شود

به گزارش بانک اول «علی شیرکانی» روز سه‌شنبه در حاشیه جلسه با مدیران این صندوق در استان کرمانشاه و کارگزاری‌های فعال استان و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از خدمات ماندگار این صندوق همسان‌سازی حقوق مستمری‌بگیران بود که از ابتدای سال جاری اجرایی شد و ما تنها صندوقی بودیم که از ابتدای سال این مصوبه را اجرایی کردیم.

وی با اشاره به اینکه این صندوق بیش از ۲ میلیون عضو در کشور دارد، گفت : حدود ۱۲۲ هزار بیمه شده هم داریم که ماهیانه ۷۴ میلیارد تومان مستمری به آنها پرداخت می‌شود.

شیرکانی اظهار داشت: این صندوق بعد از انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد و روستاییان و عشایر ما را تحت حمایت خود قرار داد تا این قشر زحمت‌کش و فداکار آینده‌ای را برای خود فرزندانشان ترسیم و تضمین کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور درخصوص سفر خود به کرمانشاه هم گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه از نظر اقتصادی برخورداری کمتری دارد نگاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آن ویژه‌تر است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا حرکت خوبی در این استان برای توسعه و پیشرفت انجام شود.

براساس گزارشی که مدیر صندوق اجتماعی استان کرمانشاه ارایه کرد این استان هم‌اکنون ۸۵ هزار بیمه‌شده در قالب ۲۷ هزار خانوار را تحت حمایت خود دارد که از این منظر در جایگاه چهارم کشوری قرار دارد.

اخبار مرتبط
پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.
رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ ها گفت: نور چراغ ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.
وی با بیان اینکه به دنبال احیای پرداخت حق ایاب و ذهاب به معلمان هستیم افزود: معلمان فوق العاده ویژه دریافت می‌کنند اما درصد آنچه مورد انتظار ما است، نبوده و طبق قانون برای ۲۰ درصد کارمندان پیش‌بینی شده است. اگر وزارتخانه‌ای مانند نفت فوق‌العاده ویژه را اجرا می‌کند، درآمد اختصاصی دارد؛ البته از وقتی که وزارت آموزش و پرورش مصوبه رتبه‌بندی را دریافت کرد، اکنون دستگاه‌های دیگر مانند نیروهای مسلح هم خواستار رتبه‌بندی هستند.
اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده بابک زنجانی اعلام کرد: زنجانی با توجه به همکاری هایی که در طول زندان کرد و بیش از ۱۰ سال در حبس است، اموال این فرد در خارج کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان مربوطه ارزیابی ها انجام شد و پس از بازگشت اموال به کشور و با گزارش مقامات ذی صلاح در خصوص استرداد اموال درخواست عفو محکوم علیه بابک زنجانی توسط دادگستری مطرح شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات