پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

فوری/ خبر مهم درباره واریز عیدی بازنشستگان + مبلغ واریزی

24 خرداد 1401
فوری/ خبر مهم درباره واریز عیدی بازنشستگان + مبلغ واریزی

به گزارش بانک اول واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی از امروزآقای بیات، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ضمن تایید این خبر در گفتکوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: از ساعاتی قبل برای ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی پرداخت عیدی آغاز شده است.

آقای بیات گفت: مطابق مصوب هیت وزیران به بازنشستگان همچون کارمندان یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عیدی پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط
اولگ کارپیاک گزارشگر اوکراینی بی بی سی در گزارشی به شغل‌های برتر در یک دهه آینده پرداخت و نیز مشاغلی که تحت تاثیر توسعه فناوری‌های نوین و دیجیتال از بین خواهند رفت.
افزایش قیمت خودرو با تایید معاون اول رئیس‌جمهور فقط یکی از شایعه اقتصادی در روز‌های اخیر است. در روز‌های پایانی شهریور ممنوعیت فروش نان با کارت بانکی و ممنوعیت صادرات مرغ تکذیب شده و فعلا خبر‌های دیگری مثل تبدیل وام ازدواج به تسهیلات غیرنقدی و احداث خانه ۲۵ متری و آغاز رجیستری آیفون ۱۶ را نباید جدی بگیریم.
مالیات در کشور‌های مختلف، انواع متفاوتی دارد و به‌ صورت‌های متنوعی پرداخت می‌شود. اما در کشور ایران بر اساس قوانین مالیاتی، مالیات‌ها به دو دسته مالیات مستقیم و مالیات غیرمستقیم تقسیم می‌شوند. این دسته‌ها نیز خود به دسته‌بندی‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شوند که در جدول زیر قابل مشاهده است:
تعداد صدمیلیونرها، در سراسر جهان افزایش یافته و رشد سریع آنان در ایالات‌متحده و چین ثبت شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها