شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

لزوم مراجعه اتباع خارجی دارای حسابهای بانکی جهت اخذ کد شهاب به شعب بانکها

24 خرداد 1401
لزوم مراجعه اتباع خارجی دارای حسابهای بانکی جهت اخذ کد شهاب به شعب بانکها

به گزارش بانک اول مهدی محمودی پیرو فرصت اعلام شده از سوی بانک مرکزی جهت اخذ کد شهاب برای اتباع خارجی اعلام کرد: مسدود شدن کارتهای بانکی نه تنها کلیه صاحبان حساب های بانکی اتباع خارجی بلکه اتباع ایرانی را نیز شامل می شود که حسب درخواست‌های مطرح شده و پیگیری‌های به عمل آمده با بانک مرکزی و متولیان آن، جهت آن‌دسته از مشتریانی که پیش‌تر موفق به ارائه مدارک هویتی نشده‌اند، فرصتی بر اساس بخشنامه های بانک مرکزی به صورت محدود برای کلیه دارندگان حساب‌های بانکی تمدید شده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی تاکید کرد: این مهلت زمانی تمدید نخواهد شد، بنابراین جهت جلوگیری از مسدود شدن کارت‌های بانکی، کلیه اتباع افغانستانی دارنده حساب بانکی فاقد کد شهاب نیز می‌توانند تا تاریخ اعلامی از سوی بانک مرکزی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، هرچه سریع‌تر جهت تکمیل یا تصحیح اطلاعات حساب خود و اخذ کد شهاب به بانک‌های عامل مراجعه نمایند، تا ضمن بهره مندی از کد شهاب با خیالی آسوده به امور مربوطه بپردازند./ایسنا

اخبار مرتبط
تفریح و سرگرمی علاوه بر تغییر روحیه ، باعث ریکاوری می شود تا کارها با انگیزه و دقت بیشتری انجام بپذیرد. همچنین معمولا ایده‌های ناب و خلاقانه در زمان استراحت حاصل می شود.
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. تمام داوطلبان کنکور باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.
«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچگونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رییس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»
با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: