دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

اعلام جزئیات صورت‌حساب از طریق پیامک

24 خرداد 1401
اعلام جزئیات صورت‌حساب از طریق پیامک

به گزارش بانک اول با دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از این پس جزئیات صورتحساب مشترکان سیم‌کارت دائمی همراه اول علاوه بر روش‌های پیشین از طریق پیامک نیز ارسال می‌شود.

طبق این اطلاعیه پیامک صورتحساب هر دوره، سوم هرماه ارسال می‌شود که طبق دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری) مبنی بر درج جزئیات در پیامک دوره‌ای با هدف شفاف‌سازی‌، از این دوره پیامکی مجزا و با شرح جزئیات در چهارم ماه نیز ارسال می‌شود.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده علت ارسال جداگانه پیامک‌ها طولانی بودن محتوای پیامک (تعداد کاراکترها) است و پیامک دوم صرفا جهت اطلاع از جزئیات صورتحساب بوده و با توجه به اینکه فاقد شناسه قبض و شناسه پرداخت است، امکان پرداخت مجدد صورتحساب وجود ندارد./تسنیم

اخبار مرتبط
مرخصی یکی از حقوق مهم کارگران و کارمندان است که به آنها اجازه می‌دهد تا در طول سال کاری خود برای مدتی مشخص از کار خود دور شوند و به استراحت و یا انجام امور شخصی خود بپردازند. محاسبه مرخصی استفاده نشده کار به دو روش کلی قابل‌انجام است که در این مقاله به شرح آنها پرداخته شد.
تلفن‌های هوشمند به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. با این حال، عمر باتری برای بسیاری از کاربران همچنان یک دغدغه مهم است. نگرانی دائمی تمام شدن شارژ باتری قبل از پایان روز می‌تواند منجر به استرس قابل توجهی شود. خوشبختانه، چندین راهکار برای افزایش عمر باتری گوشی اندرویدی شما و اطمینان از اتصال دائم در طول روز وجود دارد.
عبدالله اسفندیاری رئیس اتحادیه خرازان تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر ضرورت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اظهار کرد: بر اساس قانون باید تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری صورت بگیرد.
شایان ذکر است که ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار جهت بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
صلاح اصلانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام متاسفانه کل هزینه پیامک هارو همراه اول از مشتری می گیرد حتی پیامک مناسبتی و تبریک و همه نوع

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها